10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.254 visninger
4 svar
4 synes godt om
25. november 2013

Papillon

Nu ligger alle mine andre mavebilleder i en forkert uge, så vi leger lige, at uge 11 = 11. uge!

Jeg føler mig lidt småtyk, men tror egentlig maven fylder mere i hovedet, end den gør i virkeligheden. Målebåndet siger +1 cm, men det er altså om morgenen. Om aftenen fylder den noget mere 

Jeg har også været nødt til at anskaffe mig en ny bh i skålen større, så håber jeg den holder et stykke tid. Føler mig helt forkert med SÅ store bryster. Min kæreste klager nu ikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Anonym101

Papillon skriver:

Nu ligger alle mine andre mavebilleder i en forkert uge, så vi leger lige, at uge 11 = 11. uge!

Jeg føler mig lidt småtyk, men tror egentlig maven fylder mere i hovedet, end den gør i virkeligheden. Målebåndet siger +1 cm, men det er altså om morgenen. Om aftenen fylder den noget mere 

Jeg har også været nødt til at anskaffe mig en ny bh i skålen større, så håber jeg den holder et stykke tid. Føler mig helt forkert med SÅ store bryster. Min kæreste klager nu ikke

Du har da lagt det rigtigt ind i nu

Anmeld

25. november 2013

Papillon

SJN skriver:

Du har da lagt det rigtigt ind i nu

10+0 eller vel uge 10, så jeg har egentlig lagt det en uge for langt frem. Men når de fleste andre gør det samme, er det vel okay  

Anmeld

25. november 2013

justagirl

når man er 10+0 er man både i uge 10 og 11..

og når du rammer 11+ er du både i uge 11 og 12

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

Papillon skriver:

10+0 eller vel uge 10, så jeg har egentlig lagt det en uge for langt frem. Men når de fleste andre gør det samme, er det vel okay  

10+0 så er du i uge 10, men i 11. uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.