Kender du den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
1 synes godt om
25. november 2013

AnthonsMor

En branford autostol? 0-18 kg..

Jeg kan ikke rigtig støve så meget op på google synes jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

maria_wlt

AnthonsMor skriver:

Jeg finder lidt på Google - Har du dens fulde navn?

Anmeld

25. november 2013

Pigent

Jeg ville ikke vælge den. Jeg ville heller ikke vælge en fra biltema, Ferrari eller Nania fra bilka eller fisher Price fra Coop.
Kan godt være de ser fine ud og er billig, men jeg vil altid sætte barnets sikkerhed i første række.

Du kan læse om den her http://www.harald-nyborg.dk/p6056/autostol-0-18-k- xx1013

Jeg ville vælge en af de kendte mærker også købe en der er på tilbud. Hvis du søger hjælp til at finde en på tilbud må du lige sige til

Anmeld

25. november 2013

AnthonsMor

maria_wlt skriver:

Jeg finder lidt på Google - Har du dens fulde navn?

Der står bare Brandford på den..

Anmeld

25. november 2013

1990h

AnthonsMor skriver:

vil lige give et godt råd..

jeg har købt en maxi-cosi tobi 9-18 kilo over amazon.co.uk
og med fragt kom den op på 1238 ca. det over 1000 kr sparet i forhold til dkk og den er nøjagtig magen til...jeg holder øje derinde med tilbud på dem da vi skal bruge en til...bare hvis det var fordi du var på udkig efter noget billigere end dkk priserne men af de "kendte" mærker

Anmeld

25. november 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

vil lige give et godt råd..

jeg har købt en maxi-cosi tobi 9-18 kilo over amazon.co.uk
og med fragt kom den op på 1238 ca. det over 1000 kr sparet i forhold til dkk og den er nøjagtig magen til...jeg holder øje derinde med tilbud på dem da vi skal bruge en til...bare hvis det var fordi du var på udkig efter noget billigere end dkk priserne men af de "kendte" mærker

Det er slet ikke for at finde en billig.. Det var fordi min veninde tilbød jeg kunne få den som  reserve stol, når nu Daniel og jeg er gået fra hinanden..

Den primære han skal bruge bliver nok enten en Maxi Cosi eller en Rømer

Anmeld

25. november 2013

AnthonsMor

Pigent skriver:

Jeg ville ikke vælge den. Jeg ville heller ikke vælge en fra biltema, Ferrari eller Nania fra bilka eller fisher Price fra Coop.
Kan godt være de ser fine ud og er billig, men jeg vil altid sætte barnets sikkerhed i første række.

Du kan læse om den her http://www.harald-nyborg.dk/p6056/autostol-0-18-k- xx1013

Jeg ville vælge en af de kendte mærker også købe en der er på tilbud. Hvis du søger hjælp til at finde en på tilbud må du lige sige til

Det var egentlig ikke for at finde en billig, men en af mine veninder tilbød at jeg kunne få den som reserve..

Daniel og jeg er gået fra hinanden så den stol kommer til at være hos ham og hans forældre, også skal jeg have en, som er af god kvalitet, som skal bruges i det daglige..

Anmeld

25. november 2013

1990h

AnthonsMor skriver:

Det er slet ikke for at finde en billig.. Det var fordi min veninde tilbød jeg kunne få den som  reserve stol, når nu Daniel og jeg er gået fra hinanden..

Den primære han skal bruge bliver nok enten en Maxi Cosi eller en Rømer

nååår...hiih..

Anmeld

25. november 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

nååår...hiih..

Lige på autostol vil jeg absolut ikke spare på pengene, medmindre det er udsalg selvfølgelig

Anmeld

25. november 2013

1990h

AnthonsMor skriver:

Lige på autostol vil jeg absolut ikke spare på pengene, medmindre det er udsalg selvfølgelig

nej det kender jeg godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.