høj, stor mave. lav lille mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2013

liten-mamma

er det sådan det er? når man er høj så få man stor mave

og når man er lav så få man lille mave?

Ved ikke om det er sådan det er, men jeg er lille og fik en lille mave Mine veninder der er lidt større end jeg, både med højde og vægt, fik store maver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2013

Mimbi

hehe okay

men indtil vidre er det over 160 i højde

OG JEG ER KUN 155

jeg er 153 og da jeg var kommet 7 mdr med min fyrste søn startede folk at spørge om jeg ikke have tænkt mig at fødte snart Jeg havde kæmpe mave og den var større med søn nr. 2

På dette billeder er jeg kommet 21-22 uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2013

Maja_4000

Jeg er 165 og følte selv at jeg havde en ret stor mave.. Der var gås flere som jokede med om der ikke var to hehe

Har kun lige det her billede på ipaden

Anmeld

27. november 2013

MilleRasmussen

er 32 uger, 37 uger og 38 + og det sidste er med små veer på billederene. er 168 ca. og det er min første graviditet ..

Anmeld

27. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

tusind tak for svar alle sammen hvor er i søde

Anmeld

29. november 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Ved ikke om det er sådan det er, men jeg er lille og fik en lille mave Mine veninder der er lidt større end jeg, både med højde og vægt, fik store maver.

Hihi, jeg synes nu du havde en god størrelse mave. Den var ikke lille   ..

Anmeld

29. november 2013

Louisejulia

Jeg er 160 høj, jeg er i uge 32+0 og synes allerede min mave er godt stor og den vokser stadig! 

Anmeld

29. november 2013

liten-mamma

Hihi, jeg synes nu du havde en god størrelse mave. Den var ikke lille   ..

Jeg syntes også den var helt fin, den passede til mig fordi jeg ikke er særlig stor. I forhold til mine veninder, så var min mave utrolig lille  

Når folk kom hen og spurgte hvor langt jeg havde igen og svarede at jeg havde 3 uger til termin, kiggede de overraskende og sagde at jeg lignede en der havde mindst 10 uger igen 

Anmeld

29. november 2013

Hønsemor

Jeg er 158 og har i begge graviditeter nærmest været nemmere at hoppe over end at gå uden om

Jeg ved at jeg med 100% sikkerhed nåede at måle i hvert fald 100 cm i omkreds ved navlen og det var nogle uger før jeg fødte 37+6 i anden graviditet

Anmeld

29. november 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Jeg syntes også den var helt fin, den passede til mig fordi jeg ikke er særlig stor. I forhold til mine veninder, så var min mave utrolig lille  

Når folk kom hen og spurgte hvor langt jeg havde igen og svarede at jeg havde 3 uger til termin, kiggede de overraskende og sagde at jeg lignede en der havde mindst 10 uger igen 

Så havde du måske lige nogle veninder, som havde en STOR mave, for jeg synes du lignede en som snart skulle føde på billedet! dvs. Den passede fint med hvor langt du var henne 

For selvom man er 'mindre' end 5 af sine tætte veninder, siger det måske ikke så meget om 'normalen' .. Jeg ville helt klart sige du var normal størrelse, ikke lille 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.