27+0 med lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
3 svar
1 synes godt om
25. november 2013

Happiness

Puha, hvor er tiden blevet af!? Er nu 27+0 med lillesøster.

Det går godt, så ind til hende i fredags, hvor storebror også fik lov at kigge med  Han lå oppe på briksen og kiggede med. Skulle bare til en samtale på hospitalet, så havde ikke regnet med at blive skannet. Så det var en dejlig overraskelse.

Jeg har det rigtig godt! Overlæge/psyk og JM er alle meget enige om at jeg har haft en overbelastning med stress, og derfor gik sådan ned for noget tid siden. Og jeg kan kun give dem ret. Har intet haft siden jeg blev fuldtidssygemeldt, og mit overskud er på retur igen Så det er dejligt! Var så bange for det var en depression/ før fødselsdepression eller lignende. Men ud fra undersøgelser og snak, har det vist sig at være stress relateret. Går nu til noget psykoterapi for at holde mit stress niveau på et minimum, da lillesøster jo ikke har godt af det!

Nå det blev en laaaang smøre

Men her er et billede fra idag hvor jeg er 27+0

God mandag derude 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

asff

Happiness skriver:

Puha, hvor er tiden blevet af!? Er nu 27+0 med lillesøster.

Det går godt, så ind til hende i fredags, hvor storebror også fik lov at kigge med  Han lå oppe på briksen og kiggede med. Skulle bare til en samtale på hospitalet, så havde ikke regnet med at blive skannet. Så det var en dejlig overraskelse.

Jeg har det rigtig godt! Overlæge/psyk og JM er alle meget enige om at jeg har haft en overbelastning med stress, og derfor gik sådan ned for noget tid siden. Og jeg kan kun give dem ret. Har intet haft siden jeg blev fuldtidssygemeldt, og mit overskud er på retur igen Så det er dejligt! Var så bange for det var en depression/ før fødselsdepression eller lignende. Men ud fra undersøgelser og snak, har det vist sig at være stress relateret. Går nu til noget psykoterapi for at holde mit stress niveau på et minimum, da lillesøster jo ikke har godt af det!

Nå det blev en laaaang smøre

Men her er et billede fra idag hvor jeg er 27+0

God mandag derude 

Hvor dejligt at stressen er på retur! Og sikke en fin rund mave

Anmeld

25. november 2013

Happiness

asff skriver:

Hvor dejligt at stressen er på retur! Og sikke en fin rund mave

Tak Ja den er godt rund, undtaget på spidsen hvor den er flad. Men har en foranliggende moderkage, og går udfra det er derfor..

Ja skønt med stressen. Kan stadig mærke at der ikke skal meget til, men rart at have nogle redskaber der fungere

Anmeld

25. november 2013

asff

Happiness skriver:

Tak Ja den er godt rund, undtaget på spidsen hvor den er flad. Men har en foranliggende moderkage, og går udfra det er derfor..

Ja skønt med stressen. Kan stadig mærke at der ikke skal meget til, men rart at have nogle redskaber der fungere

Nej den slags går jo heller ikke bare væk med et trylleslag. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.