Jer med svære bøvsebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. november 2013

Annemette07

Hvordan får i jeres barn til at bøvse bedst? Jeg kan ligge ham over skulderen og klappe ham på ryggen i over en halv time uden der sker noget, og han døjer meget med luft så har brug for råd til at hjælpe min søn. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

mommy1991

Annemette07 skriver:

Hvordan får i jeres barn til at bøvse bedst? Jeg kan ligge ham over skulderen og klappe ham på ryggen i over en halv time uden der sker noget, og han døjer meget med luft så har brug for råd til at hjælpe min søn. :-)

Leander laver de største bøvser når han sidder på mit skød, hvor jeg holder ham under armene. 

Anmeld

25. november 2013

Team Putte

Annemette07 skriver:

Ida bøvsede bedst når hun sad på mine lår og jeg hoppede blidt med benene pas på han ikke falder sammen og trykker på maven i den stilling for så er det næsten stensikkert med gylp

Anmeld

25. november 2013

Mother-love

Isabella havde også svært ved at bøvse. Men vi fandt ud af hvordan vi kunne bøvse hende bedst og da vi gjorde det havde vi ikke nær sådanne problemer.

Vi gjorde det at vi satte hende på vores ben. Og holdte hende med begge hænder så hun sad strakt. Så vi kunne holde hendes hovede samtidig. Sådan at hun heller ikke støttede sådan rigtig i hendes ryg. Og så vippede vi hende lidt frem og tilbage. Og hvis det ikke var nok lagde vi hende nogengange på maven.

Håber det gav mening.

Anmeld

25. november 2013

Christina74

Annemette07 skriver:

Havde samme problem ret tidligt med min store datter (som nu er 19 år  

Min sundhedsplejerske rådet mig til at købe finnikel (små frø fra matas) og lave 20-30 ml te til hende, som jeg gav efter måltid og ved behov tilsat en lille smule sukker.

Det hjalp og hun kunne lide det, det lugter og smager lidt af lakrids.

Og det virkede inden for 1. time hol'da op nogle prutter der kom ud af det lille og meget lettede menneske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.