36+0 og sidste skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
16 svar
15 synes godt om
25. november 2013

grinny

Så er vi lige kommet hjem fra den sidste vækstskanning af vores basse 

Han er kommet godt med de sidste par uger så nu vejer han 2650 g. og er derfor kun 5% under gennemsnittet. Han ligger meget dybt og var derfor rigtig svær at skanne, men det er jo kun dejligt at han borer sig godt ned 

Lægen mente ikke at jeg skulle gå mere end højest en uge over termin så allerede i dag har jeg fået tid til igangsættelse, hvis han altså ikke kommer af sig selv, så d. 29/12 kl. 17.00 bliver den første stikpille lagt op. Dejligt med en dato, så kan vi stille og roligt begynde at tælle ned af 

28 dage til termin! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Kløver

Hvor spændende

Jeg gætter på han kommer den 25 dec

Anmeld

25. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at han har taget på og at du har en tid til igangsættelse, hvis der ikke er sket noget

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

grinny skriver:

Han er kommet godt med de sidste par uger så nu vejer han 2650 g. og er derfor kun 5% under gennemsnittet. Han ligger meget dybt og var derfor rigtig svær at skanne, men det er jo kun dejligt at han borer sig godt ned 

Lægen mente ikke at jeg skulle gå mere end højest en uge over termin så allerede i dag har jeg fået tid til igangsættelse, hvis han altså ikke kommer af sig selv, så d. 29/12 kl. 17.00 bliver den første stikpille lagt op. Dejligt med en dato, så kan vi stille og roligt begynde at tælle ned af 

28 dage til termin! 

Spændende Der er jo ikke længe til, men håber du går i gang af dig selv

Anmeld

25. november 2013

BigHope13

grinny skriver:

28 dage til termin! 

Weehu nu kommer det sørme tæt på.
Hvor dejligt med en god scanning og nej hvor lækkert med en dato til igangsættelse allerede nu hvis nu han ikke gider komme af sig selv.

Anmeld

25. november 2013

grinny

Maja84 skriver:

Hvor spændende

Jeg gætter på han kommer den 25 dec

Åhh, håber han kommer d. 19  Så kan jeg komme hjem til jul, haha 

Og min niece blev født sidste år d. 26/12, så vil for alt i verden gerne uden om den dato.

Man burde kunne bestille fødselstidspunkt omkring jul, haha  

Anmeld

25. november 2013

grinny

MoarHvidovre skriver:

Dejligt, at han har taget på og at du har en tid til igangsættelse, hvis der ikke er sket noget

Ja synes det er rart at vi i hvert fald kender datoen for hvornår det er sidste udkald 

Anmeld

25. november 2013

grinny

M_V skriver:

Spændende Der er jo ikke længe til, men håber du går i gang af dig selv

Håber da også at jeg selv kan gå igang, gerne omkring d. 19 

Anmeld

25. november 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Weehu nu kommer det sørme tæt på.
Hvor dejligt med en god scanning og nej hvor lækkert med en dato til igangsættelse allerede nu hvis nu han ikke gider komme af sig selv.

Ja det er jo lige om lidt 

Husker stadig din tråd da du skrev du kun havde 28 dage tilbage (= EN CYKLUS), det er jo mig nu, haha 

Og han gider garanteret ikke komme ud selv, han er nok lige så doven som sin far, haha 

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

grinny skriver:

28 dage til termin! 

Arrrj hvor skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.