Vores smukke pige i 3D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
8 svar
12 synes godt om
25. november 2013

StineC

Så har vi været til 3D scanning, sikke en skøn oplevelse at se vores lille pige! Hun var dog på ingen måde samarbejdsvillig. Jeg har foranliggende moderkage og hendes ansigt var 90% af tiden dybt begravet i den. Øv! Så det blev ikke nogle super skarpe billeder, men jeg er nu tilfreds alligevel. Dejligt at se hende smaske, drikke, smile og stikke fødderne op i hovedet på sig selv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Trekløver(:

Hun ligner dig altså helt vildt

Anmeld

25. november 2013

Lukas&Liam<3

M_V skriver:

Det synes jeg også kinderne og næsen.
Rigtig fine billeder.

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Det synes jeg også kinderne og næsen.
Rigtig fine billeder.

Præcis

Anmeld

25. november 2013

StineC

M_V skriver:

Hvor sjovt, det siger alle Kan slet ikke se det selv, men der må jo være noget om det!

Anmeld

25. november 2013

Trekløver(:

StineC skriver:

Hvor sjovt, det siger alle Kan slet ikke se det selv, men der må jo være noget om det!

Det kan jeg godt forstå alle siger. Har ikke set et 3D billede, hvor man kunne se det lignte en forælder SÅ tydeligt

Anmeld

25. november 2013

Kløver

Sikke nogle dejlige billeder

hvor hun i øvrigt ligner dig, på næsen og munden 

Anmeld

25. november 2013

Anonym101

StineC skriver:

Så har vi været til 3D scanning, sikke en skøn oplevelse at se vores lille pige! Hun var dog på ingen måde samarbejdsvillig. Jeg har foranliggende moderkage og hendes ansigt var 90% af tiden dybt begravet i den. Øv! Så det blev ikke nogle super skarpe billeder, men jeg er nu tilfreds alligevel. Dejligt at se hende smaske, drikke, smile og stikke fødderne op i hovedet på sig selv

Skønne billeder i forhold til omstændighedderne!

Ja hun ligner dig helt vildt

Anmeld

25. november 2013

Frk. Himmelblå

StineC skriver:

Wow, hvor hun ligner dig!

Smuk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.