Hjemvendt fra scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
9 synes godt om
25. november 2013

SabinaMortensen

Godmorgen ..

Ja, som overskriften siger er jeg netop hjemvendt fra scanning nede på klinikken

Jeg er idag 7+0, og det passede også med bebses størrelse.. Vi så meget klart hjerteblink, og fik bekræftet at der kun var én ..

Hun tilbød mig en scanning igen om 14 dage, dvs. d. 9/12, hvor jeg er 9+0 - hun sagde hun SÅ gerne ville følge os!! 

Jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu! Efter 5 år uden prævention havde jeg ikke forventet at blive gravid i første forsøg på klinikken, og havde aldrig forstillet mig, at en lille pregnyl sprøjte skulle kunne gøre underværker . Dog tvivler vi lidt på at pregnylen egentlig gjorde noget, for hvis man skal tælle fra pregnylen, ville jeg kun være 6+5 idag - lægen mistænker, at pregnylen kom liiiidt for sent 

Min kære mand var meget glad, og med det samme vi kom ud sagde han: "det lignede der var to!!! men siden hun ikke sagde noget går jeg ud fra at der kun er EEENNNNN!!! YES!!!" .. 

Her er vores bebs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Dulgretz

SabinaMortensen skriver:

Godmorgen ..

Ja, som overskriften siger er jeg netop hjemvendt fra scanning nede på klinikken

Jeg er idag 7+0, og det passede også med bebses størrelse.. Vi så meget klart hjerteblink, og fik bekræftet at der kun var én ..

Hun tilbød mig en scanning igen om 14 dage, dvs. d. 9/12, hvor jeg er 9+0 - hun sagde hun SÅ gerne ville følge os!! 

Jeg har aldrig været så lykkelig som jeg er nu! Efter 5 år uden prævention havde jeg ikke forventet at blive gravid i første forsøg på klinikken, og havde aldrig forstillet mig, at en lille pregnyl sprøjte skulle kunne gøre underværker . Dog tvivler vi lidt på at pregnylen egentlig gjorde noget, for hvis man skal tælle fra pregnylen, ville jeg kun være 6+5 idag - lægen mistænker, at pregnylen kom liiiidt for sent 

Min kære mand var meget glad, og med det samme vi kom ud sagde han: "det lignede der var to!!! men siden hun ikke sagde noget går jeg ud fra at der kun er EEENNNNN!!! YES!!!" .. 

Her er vores bebs 

Tillykke med den lille spire det er bare så fantastisk når man har kæmpet længe for at det skal lykkedes

Til info, så er det der ligner baby nr. 2, højst sandsynligt blommesækken, som er babys madpakke her i starten

Anmeld

25. november 2013

2babygirls

SabinaMortensen skriver:

Godmorgen ..

Her er vores bebs 

Stort tillykke med en lille baby

(Du skal lige redigere billedet og slette dit cpr nr)

Anmeld

25. november 2013

mogms

Uhhh tillykke hvor dejligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.