Legetøj i stuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.375 visninger
10 svar
4 synes godt om
25. november 2013

NLME<3

Hej alle i skønne damer jeg kunne så godt tænke mig at se hvordan i har indrettet jer med legetøj inde i stuen,  lidt billeder vil gøre glæde kram fra Louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

Dinsen

Hejsa...

sådan ser det ud her hjemme

dog er legetøjet kommet i nogle af de der store baljer istedet... har bare ik li et billede af det :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2013

Mivsen

Har ikke lige et billede, men kan da lige fortælle

Vores søn har et hjørne, hvor der ligger det der skum gulv. Og der står legetøjet når det ikke er i brug..

I stuen har han hans to kasser med brio og en masse af hans Bruder maskiner. De fylder RIGTIG MEGET

Anmeld

25. november 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Deler lige et bilede når jeg kommer hjem fra job, vi har nemlig også legetøj i stuen

Anmeld

25. november 2013

Palaja

Vi har legeområde i den ene halvdel af stuen. Vi er næstem lige flyttet ind, så skal indrettes lidt mere med tiden - og forhåbentlig også får jeg også vindueskarme engang ;-) jeg synes det er fantastisk med legetøj i stuen. Det er her vi er sammen og hygger og der er plads til at rode. Børnene er 3 år og 8 mdr...

Håber billederne er med, har ikke prøvet fra mobil før...

Anmeld

25. november 2013

cecilie1984

Hos os fylder børnene en del også i stuen men vi har også to stuer. I spise stuen er dette deres domæne :-) 

Anmeld

25. november 2013

Palaja

Hmmmm ingen billeder... Det kan jeg ikke lige greje.... ;-)

Anmeld

27. november 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Så fik jeg endelig tid til at tage et billede over vise

Vores søn på 2½ har sit eget lege hjørne i stuen, som virkelig kan indeholde meget legetøj

Han har endnu ikke sig eget værelse, men det kommer nok i løbet af den kommende sommer og indtil videre er han super glad for hans lege hjørne, da han ikke rigtig har lyst til at lege i et rum vi ikke er i. 

Anmeld

27. november 2013

Palaja

Prøver lige igen med billede

Anmeld

27. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hej alle i skønne damer jeg kunne så godt tænke mig at se hvordan i har indrettet jer med legetøj inde i stuen,  lidt billeder vil gøre glæde kram fra Louise 

Nu har min dreng sit eget værelse men han har også legetøj i stuen. Vi har en sød lille slagbænk med legetøj i.
Vi har også en høj bogreol. Den nederste hylde er til hans ting: bøger, en kurv med papir og farveblyanter, puslespil og lign.
Ligeledes har han en lille kurv ved siden af sofaen med legesager.
Han har en lille stol og bruger bare sofabordet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.