Jeg har født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2013

Moma

Stort tillykke med ham - han er da bare for lækker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

babyonboard

Kæmpe stort tillykke, hvor ser han dejlig ud. 

Anmeld

25. november 2013

mommy1991

Lykke:) skriver:

Igår den 24.11.13 kom vores lille dreng til verden kl. 15.23 ved akut kejsersnit. Hans hoved pressede på mine nerver til benene, så mit ene ben var blåt, slapt og følelsesløst men det er heldigvis overstået!

Han var en ordenlig basse på 3605 g (jordemoderen skønnede ham til 2900 g i torsdags ) og så er han 52 cm lang.

Han er helt igennem fantastisk og vi er totalt forelskede i ham

Stort tillykke med ham

Anmeld

25. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

så sød, og stort tillykke med ham. Vh stine

Anmeld

25. november 2013

Lotus86

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

25. november 2013

Bak

Igår den 24.11.13 kom vores lille dreng til verden kl. 15.23 ved akut kejsersnit. Hans hoved pressede på mine nerver til benene, så mit ene ben var blåt, slapt og følelsesløst men det er heldigvis overstået!

Han var en ordenlig basse på 3605 g (jordemoderen skønnede ham til 2900 g i torsdags ) og så er han 52 cm lang.

Tillykke med ham Han ser sørme dejlig ud!

Anmeld

25. november 2013

L&V

Stort tillykke..

puha det lyder ik rart med benet godt der var et "let" fiks på det

Anmeld

25. november 2013

sommerfuglen82

Stort tillykke med ham 

Anmeld

25. november 2013

Frk. Himmelblå

TILLYKKE!

Så fik du dit KS - uanset planlægning osv. - Det er da lidt finurligt, at det går sådan..

Hvor er han lækker. Stort tillykke! 

Anmeld

25. november 2013

BigHope13

Pyha hvor ulækkert med dit ben er det helt normalt igen så??

Sikke en lækker dreng i har fået jer, og med den fine størrelse havde han da vist heller ikke brug for at blive bagt længere

kæmpe kæmpe kæmpe kæmpe stort tillykke herfra, hvor er det fantastisk vi har fået vores skønne drenge til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.