Græde under orgasme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.349 visninger
8 svar
2 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige oplevet noget meget mærkeligt  

Har lige haft sex med kæresten og lige da jeg fik orgasme begyndte jeg at hulke og det føles som om jeg skulle græde... Der kom dog ingen tårer men det var virkelig mærkeligt  

Det var virkelig en god orgasme skal der lige siges. 

Andre der har prøvet det samme og som ved hvad det skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2013

mariamiss6

Altså, jeg har nogle gange oplevet at jeg bare havde lyst til at hulke af frustration over at være tæt ved at komme. Men så er det oftest fordi det har været helt vildt tæt på mange gange undervejs, for så at gå tabt igen, eller manden stopper eller hvad ved jeg.

Men jeg tror ikke jeg som sådan har hulket fordi jeg fik orgasme.....

Jeg har dog hørt om det før, men ikke rigtig sat mig ind i emnet.

Anmeld

25. november 2013

justagirl

Jeg har prøvet det, flere gange.. og ja.. ved sq ikke lige hvad årsagen er .. men du er ikke alene! .. utroligt når god sex skal få en til at tude haha :d .

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

Jeg har prøvet det, flere gange.. og ja.. ved sq ikke lige hvad årsagen er .. men du er ikke alene! .. utroligt når god sex skal få en til at tude haha :d .

Ha ha nej så er jeg da ihvertfald ikke alene 

Anmeld

25. november 2013

Mick

ej hvor `sjovt`Jeg / vi har oplevede det modsatte. sidste år under og efter sex med min kone, så begyndte hun bare at grine, det kom bare ud af den blå luft, så det var lidt underligt. 

Det skal så siges, når min kone bliver meget sur, kan hun også ende med at grine fordi hun ikke ved hvad ben hun skal stå på.

Så hvis vi vender den om, når du bliver meget sur, kan du så også ende ud i at græde? for det kan jo være de to følelses ting ligger tæt på hinanden. 

Jeg ved ikke rigtig noget om dette, men syntes bare det var en sjovt sammentraf :-)

Ha en dejlig aftem

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

ej hvor `sjovt`Jeg / vi har oplevede det modsatte. sidste år under og efter sex med min kone, så begyndte hun bare at grine, det kom bare ud af den blå luft, så det var lidt underligt. 

Det skal så siges, når min kone bliver meget sur, kan hun også ende med at grine fordi hun ikke ved hvad ben hun skal stå på.

Så hvis vi vender den om, når du bliver meget sur, kan du så også ende ud i at græde? for det kan jo være de to følelses ting ligger tæt på hinanden. 

Jeg ved ikke rigtig noget om dette, men syntes bare det var en sjovt sammentraf :-)

Ha en dejlig aftem

He he, kroppen gør sku nogle mærkelige ting en gang imellem  

Og ja når jeg bliver rigtig sur kanjeg godt begynde at græde.

Anmeld

25. november 2013

Mick

Hehe ja det må man sige, det var lidt en underlig oplevelse, som mig, som mand at se på, men vi fik en god snak om det bagefter, for det var en lidt sjov oplevelse for os begge.

Okay jamen så er der måske en sammenhæng der :-) 

Anmeld

25. november 2013

Anonym trådstarter

Mick skriver:

Hehe ja det må man sige, det var lidt en underlig oplevelse, som mig, som mand at se på, men vi fik en god snak om det bagefter, for det var en lidt sjov oplevelse for os begge.

Okay jamen så er der måske en sammenhæng der :-) 

He he, ja kæresten synes også det var spøjst for det er aldrig sket før men vi kunne heldigvis grine af det bagefter 

Anmeld

25. november 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har prøvet det...

fik en fantastisk orgasme og brød hulkende sammen og stortudede...

manden blev lettere forskrækket da det var en af vores første gange sammen efter hjælptil at han kunne passe uden at det gjorde ondt...

tro bare det er pga alle de følelseshormorner der bliver frigivet ved det så går der ged et sted i kommandocentralen og så sker det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.