Hvordan teste/hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. november 2013

Anonym trådstarter

Hey damer. Jeg har nogle svar som jeg gerne ville have lidt hjælp til . Og det tænkte jeg nogle af jer dejlige damer ville, Jeg skulle have æggelæsning på torsdag så startet med at teste fra imorgen af med æggeløsning test. Og hvornår skal jeg tage testen? Om morgen eller om aften hvad tid er bedst og når testen er positiv skal vi så være sammen med det sammen eller skal vi vente til dagen efter? Om aften? Hjælp mig er lidt på bar bund nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Anonym trådstarter

???????

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Ingen som vil hjælpe

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

Hjælp

Anmeld

24. november 2013

Anonym trådstarter

24. november 2013

Anonym trådstarter

?????

Anmeld

24. november 2013

J85

Anonym skriver:

Hey damer. Jeg har nogle svar som jeg gerne ville have lidt hjælp til . Og det tænkte jeg nogle af jer dejlige damer ville, Jeg skulle have æggelæsning på torsdag så startet med at teste fra imorgen af med æggeløsning test. Og hvornår skal jeg tage testen? Om morgen eller om aften hvad tid er bedst og når testen er positiv skal vi så være sammen med det sammen eller skal vi vente til dagen efter? Om aften? Hjælp mig er lidt på bar bund nu

Hej, ved ikke så meget om det, det kan godt være en jungel at finde rundt i alle de tests. Men syntes jeg har kunne læse mig frem til at morgen urin er bedst når man tester. Nogen skriver det med sex hver anden dag ca. men i forhold til en positiv test er jeg i tvivl om

Ville egentlig også bare "oppe" dit indlæg i håb om der er nogen som kan hjælpe dig bedre end jeg

Held og lykke med projekt baby 

Anmeld

25. november 2013

BabyMiracle <3

Jeg ved ikke så meget om æl teste, men man må vidst ikke teste med morgen urin, også skal man vidst teste 2-3 gange om dagen ..
Mandens sæd kan leve i kvinden i 5 døgn mener jeg, så bare knald løs når du har en positiv test

Anmeld

25. november 2013

Kløver

Æl teste er bedst med urin som ikke er morgen urin, man skal teste 1 gang i døgnet og ca samme tidspunkt hver dag, feks hver aften kl 21. Når testen er positiv biser det at lh hormonet stiger, og der kommer en æl indenfor 24-36 timer. Bedst chance er hvis man i den mest fertile periode op til æl har sex hver 2 dag

Kan varmt anbefale de digitale og kan fåes en del billigere på amazon i England.
Med min datter blev jeg gravid i 3 cyklus med de digitale æl-teste
Denne gang blev jeg gravid i pause fra iui behandling (fik hormoner) og brugte æl test
Vi havde sex lørdag-mandag og tirsdag aften, og æl testen var positiv søndag eftermiddag, og jeg er nu gravid og 7 uger henne

Krydser fingre og du spørger bare hvis der er andet du vil vide, så ser jeg om jeg kan hjælpe

Anmeld

25. november 2013

Kløver

BabyMiracle <3 skriver:

Jeg ved ikke så meget om æl teste, men man må vidst ikke teste med morgen urin, også skal man vidst teste 2-3 gange om dagen ..
Mandens sæd kan leve i kvinden i 5 døgn mener jeg, så bare knald løs når du har en positiv test

Vil tillade at rette, man skal kun teste 1 gang i døgnet og ca på samme tidspunkt hver aften. Sædcellerne kan overleve op til 72 timer ( ca 3 døgn)men den sæd der eventuelt er tilbage er ikke ret god. De anbefaler at man hygger hver 2 evt hver 3 dag fast, holder også gang i sædproduktionen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.