Tandlæge i Tyskland ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. november 2013

Nolle

Er der nogen der har prøvet tandlæge i Tyskland ? Og er det billiger ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nolle skriver:

Jeg har ikke prøvet den i Tyskland men jeg kan anbefale Godt Smil. Prøv og google det. Jeg kan varmt anbefale dem.

Anmeld

25. november 2013

aarhusmor

Jeg kender flere der kører til Flensborg og det er billigere og de får en god behandling.

Mht. Godt smil som du får anbefalet, så er det korrekt at mange roser dem på nettet. Derfor valgte jeg dem også. Men de har ødelagt en krone, givet fejlbehandling og det er ikke færdigt endnu. (efter 8 måneder) Men de er meget søde, når alt kører.

Anmeld

25. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
aarhusmor skriver:

Jeg kender flere der kører til Flensborg og det er billigere og de får en god behandling.

Mht. Godt smil som du får anbefalet, så er det korrekt at mange roser dem på nettet. Derfor valgte jeg dem også. Men de har ødelagt en krone, givet fejlbehandling og det er ikke færdigt endnu. (efter 8 måneder) Men de er meget søde, når alt kører.

Hvilken har du prøvet ? Den inde i byen eller den i Højbjerg ? Og vil du skrive privat til mig om hvem der fejlbehandlede dig ? Jeg skal nok skrive grunden tilbage til dig.

Anmeld

25. november 2013

Nadia&Daniel

Nolle skriver:

Min svigerfar kommer hos en tandlæge i Polen - og det er bestemt billigere.

Anmeld

25. november 2013

aarhusmor

Aisha skriver:

Hvilken har du prøvet ? Den inde i byen eller den i Højbjerg ? Og vil du skrive privat til mig om hvem der fejlbehandlede dig ? Jeg skal nok skrive grunden tilbage til dig.

Har sendt dig en mail, og det var deres Højbjerg afd.

Anmeld

26. november 2013

Levi

Ellers prøv billig-tandlaege.dk Det er sådan en portal, hvor de finder en billig tandlæge til én. Jeg blev henvist til min tandlæge gennem dem, og han er både billig og dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.