31+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
4 svar
12 synes godt om
24. november 2013

Dianabk

Idag ramte jeg 31+1 og nu er der ikke længe til syntes tiden flyver afsted og D. 29/11 går jeg på barsel glæder mig til at kunne slappe af og klare lidt herhjemme.
På onsdag skal vi til vores første fødselsforberedelse, spændt på hvad det er for noget helt præcis....

I får lige et billede fra igår 31+0 syntes selv maven er blevet noget større - det går skisme stærkt nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

BigHope13

Dianabk skriver:

Idag ramte jeg 31+1 og nu er der ikke længe til syntes tiden flyver afsted og D. 29/11 går jeg på barsel glæder mig til at kunne slappe af og klare lidt herhjemme.
På onsdag skal vi til vores første fødselsforberedelse, spændt på hvad det er for noget helt præcis....

I får lige et billede fra igår 31+0 syntes selv maven er blevet noget større - det går skisme stærkt nu

Så flot en mave du har dig

Anmeld

24. november 2013

Dianabk

BigHope13 skriver:

Så flot en mave du har dig

Mange tak

Anmeld

25. november 2013

Babydrøm

Dianabk skriver:

Flot mave

Anmeld

25. november 2013

Dianabk

AnnL skriver:

Flot mave

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.