Sjove og anderledes fotos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.300 visninger
9 svar
6 synes godt om
23. november 2013

Anonym101

He he, fandt lige det her scanningsbillede, hvor det ligner vores pige peger og griner, så tænkte jeg på om i også havde et anderledes eller sjovt scanningsbillede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2013

Monski

SJN skriver:

He he, fandt lige det her scanningsbillede, hvor det ligner vores pige peger og griner, så tænkte jeg på om i også havde et anderledes eller sjovt scanningsbillede?

Vi har et på den anden computer hvor han har åbne øjne
Det ser MEGA uhyggeligt ud, og jordemoderen der scannede os sagde også det var meget unormalt

Anmeld

24. november 2013

Mother-love

Jeg har faktisk nogle stykker af Isabella. Et fra kønsscanningen og resten fra scanningen i uge 28
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. november 2013

Mother-love

Monski skriver:

Det ser MEGA uhyggeligt ud, og jordemoderen der scannede os sagde også det var meget unormalt

Okay underligt. Vi har mange billeder af Isabella hvor hun har åben øjne og vores scanningsjordmoder sagde det var meget normalt

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Monski skriver:

Hehe, hvor sødt Ja hvis det var før de begynder at åbne øjnene er det da unormalt

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Havanagila skriver:

Jeg har faktisk nogle stykker af Isabella. Et fra kønsscanningen og resten fra scanningen i uge 28

Hehe nåååeh, ja de ser lidt spøjse ud

Anmeld

24. november 2013

Monski

Havanagila skriver:

Okay underligt. Vi har mange billeder af Isabella hvor hun har åben øjne og vores scanningsjordmoder sagde det var meget normalt

Det er meget underligt, hun var nærmest helt oppe at kører over det og snakkede om det under resten af scanningen ..
Synes faktisk også hun virkede lidt over begejstret for det hele, måske var hun ny

Anmeld

24. november 2013

Anonym101

Monski skriver:

Det er meget underligt, hun var nærmest helt oppe at kører over det og snakkede om det under resten af scanningen ..
Synes faktisk også hun virkede lidt over begejstret for det hele, måske var hun ny

Har du et billede vi må se? Tror ikke jeg har set et scanningsbillede hvor den lille har øjnene åbne

Anmeld

25. november 2013

Mother-love

Monski skriver:

Hehe ja måske hun var det. For vi fik afvide at det var meget normalt, men ikke alle der var så heldige at se det. Men Isabella havde stortset åbne øjne under hele scanningen uge 28.

Anmeld

26. november 2013

MilleRasmussen

Lidt af silje, for 3D scanningen 31+ ..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.