hvilket motiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

NaFe

Har tænkt a skulle prøve a lave sådan en flot kage som alle jer andre jo har..men ved ik hvad det skal forstille.

kagen er til min 20årig søster som kommer hjem d 10 aug, fra 13 måneder i usa, glæder mig vildt til a se hende....Og kunne være fedt vis der bare var den vildeste kage....

Nogen der har gode ideer...??

venligst natasja ,og feluca 6,5 mdr, som glæder sig til a se sin moster for første gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

ønskebørn74

Har tænkt a skulle prøve a lave sådan en flot kage som alle jer andre jo har..men ved ik hvad det skal forstille.

kagen er til min 20årig søster som kommer hjem d 10 aug, fra 13 måneder i usa, glæder mig vildt til a se hende....Og kunne være fedt vis der bare var den vildeste kage....

venligst natasja ,og feluca 6,5 mdr, som glæder sig til a se sin moster for første gang.

Halvt dansk flag halvt amerikansk flag... Der kan du printe 2 ud lægge uver hinanden.... Hive ud... ind så det passer i str. tage en hobby kniv el. lignende og skære på skrå imellem begge lag... så passer kanterne perfekt.. Og vupti... Så har du en skabelon til det farvede... Bunden i et stort hvidt stykke..

Gav det mening? 

Anmeld

26. juli 2009

ønskebørn74

tass21 skriver:

Er lidt nysgerrig... Har du fundet på noget??

Anmeld

26. juli 2009

NaFe

ønskebarn74 skriver:

Er lidt nysgerrig... Har du fundet på noget??

Syntes det med flaget er en rigtig god ide.... nu det første gang jeg skal lave sådan en kage så ved ik om det for svært. men laver en prøve model i løbet a uge så må vi se om det kan lade sig gøre. mange tak for ideen,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.