Hej AG
Det er faktisk gået ganske fint! Vi har camperet i stuen, for vi har kun et soveværelse hvor vi så sover alle 3. Vores tanke var at så kunne Smilla ikke lugte at jeg var der, så det måske var lidt lettere for Anders at træde til. Første aften kom hun i seng kl 20, fik en flaske i søvne kl 23.30 og sov så til 06.30 næste morgen. Hun var lige vågen 2 gange i helt kort tid, hvor Anders bare lige gav hende lidt vand og sad hos hende et par minutter. Så vi var helt overraskede, for vi havde forberedt os til en værre kamp! 2. nat gik faktisk ligesådan og 3. nat var hun så vågen lidt mere, men stadig ingen spisning. I nat har hun dog været vågen 3-4 gange hvor hun var ked af det, men godt kunne beroliges uden mad. Jeg tror måske det er de øverste tænder der begynder at drille.
Men i aften prøver vi at flytte ind i soveværelset igen. Ferien er jo forbi, så det er mig der skal op hvis hun vågner, så nu må vi se hvad hun siger til det. Jeg er rigtig godt tilfreds hvis hun kan sove til 6-6.30 inden hun vågner for at spise. Og så må vi trappe ud af drømmeflasken senere...
Hvor er det synd for jer alle at lille Em har været så syg, det må virkelig have været en forskrækkelse... Jeg håber hun snart bliver frisk igen, og at I får byttet natamningen ud med dejlig søvn!
KH Astrid
Anmeld