Til Astrid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
1 svar
0 synes godt om
24. marts 2008

Marco2

Hej Astrid.

Hvordan er projekt "stop natamning" gået her i ferien??
Vi har desværre måtte udsætte projektet da Em har været syg. Drønærgerligt, for nu vil jeg altså gerne til at stoppe med det natteroderi. I nat har jeg nok ammet 4-5 gange.... Åhh er bare så træt. Men Thomas tog Em i morges så jeg lige kunne få et par timer mere, men det kan han jo ikke fra og med næste uge. Pis...

AG - som ikke gider natamning mere :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Astrid P

Hej AG
Det er faktisk gået ganske fint! Vi har camperet i stuen, for vi har kun et soveværelse hvor vi så sover alle 3. Vores tanke var at så kunne Smilla ikke lugte at jeg var der, så det måske var lidt lettere for Anders at træde til. Første aften kom hun i seng kl 20, fik en flaske i søvne kl 23.30 og sov så til 06.30 næste morgen. Hun var lige vågen 2 gange i helt kort tid, hvor Anders bare lige gav hende lidt vand og sad hos hende et par minutter. Så vi var helt overraskede, for vi havde forberedt os til en værre kamp! 2. nat gik faktisk ligesådan og 3. nat var hun så vågen lidt mere, men stadig ingen spisning. I nat har hun dog været vågen 3-4 gange hvor hun var ked af det, men godt kunne beroliges uden mad. Jeg tror måske det er de øverste tænder der begynder at drille.
Men i aften prøver vi at flytte ind i soveværelset igen. Ferien er jo forbi, så det er mig der skal op hvis hun vågner, så nu må vi se hvad hun siger til det. Jeg er rigtig godt tilfreds hvis hun kan sove til 6-6.30 inden hun vågner for at spise. Og så må vi trappe ud af drømmeflasken senere...

Hvor er det synd for jer alle at lille Em har været så syg, det må virkelig have været en forskrækkelse... Jeg håber hun snart bliver frisk igen, og at I får byttet natamningen ud med dejlig søvn!
KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.