Underlig krop efter Bio/SA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg bare træt af min krop.

Det er i dag 40 dage siden mit HCG var normalt efter BIO/SA. Men ingen mens er dukket op.

Tog en positiv ægløsningstest den 10 nov. Og har så efterfølgende haft en lille pletblødning den 19-20 nov.

Jeg har mens smerter, men der komme bange ingenting.

Måtte bare ud med det.

Føler det som noget rigtig møg, eftersom vi er i fertilitetsbehandling og sidste tilmelding inden ferien er på mandag. = mens skal være kommet inden mandag :O(((

Jeg frygter der er et eller andet galt.

Men burde mens ikke komme når jeg har haft æl????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Christina91

Øv hvor er det bare træls. Jeg kan rigtig godt forstå dig. Men min erfaring er at de der aborter godt kan tage hårdt på kroppen. Jeg fik selv en MA d. 4 april, og jeg fik først min næste mens d. 25 maj. Jeg synes det var længe at gå og vente, men man kan jo ikke rigtig gøre noget.
Jeg er ikke blevet gravid siden, er dog ikke i behandling, men synes godt nok også at det er et tålmodighedsprojekt. Føler rigtig meget med dig.

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Øv hvor er det bare træls. Jeg kan rigtig godt forstå dig. Men min erfaring er at de der aborter godt kan tage hårdt på kroppen. Jeg fik selv en MA d. 4 april, og jeg fik først min næste mens d. 25 maj. Jeg synes det var længe at gå og vente, men man kan jo ikke rigtig gøre noget.
Jeg er ikke blevet gravid siden, er dog ikke i behandling, men synes godt nok også at det er et tålmodighedsprojekt. Føler rigtig meget med dig.

Mange tak <3

Ja det er rigtig hårdt og synes virkelig det har tage lang tid, til trods for jeg ikke var mere end max 5 uger henne.

Og det er endnu mere hårdt at have vente så længe, og så kan se frem til 2 mdr ventetid mere inden klinikken åbner

Anmeld

23. november 2013

Christina91

Anonym skriver:

Mange tak <3

Ja det er rigtig hårdt og synes virkelig det har tage lang tid, til trods for jeg ikke var mere end max 5 uger henne.

Og det er endnu mere hårdt at have vente så længe, og så kan se frem til 2 mdr ventetid mere inden klinikken åbner

Det kan jeg sagtens forstå. Øv øv øv.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være at være i behandling. Min var også død i uge 5 allerede, men vi opdagede det først meget senere. Det er bestemt ikke sjovt. Hvor længe har i været i gang med projektet?

Mange krammer til dig og så håber jeg der snart kommer gang i systemet igen.

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Det kan jeg sagtens forstå. Øv øv øv.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være at være i behandling. Min var også død i uge 5 allerede, men vi opdagede det først meget senere. Det er bestemt ikke sjovt. Hvor længe har i været i gang med projektet?

Mange krammer til dig og så håber jeg der snart kommer gang i systemet igen.

Jeg har faktisk opgivet at holde styr på hvor længe. Men nok noget der ligner 4½ år

Men der gik langtid inden vi søgte hjælp. Vi startede først i juli måned.

Men puha ens tålmodighed er på prøve. Havde håbet vi måske lige kunne nå et forsøg inden de går på ferie

Det gør mig ondt at høre om din MA. Det er unfair man skal gennemleve den slags

Vi krydser for mirakler i 2014

Anmeld

23. november 2013

Christina91

Anonym skriver:

Jeg har faktisk opgivet at holde styr på hvor længe. Men nok noget der ligner 4½ år

Men der gik langtid inden vi søgte hjælp. Vi startede først i juli måned.

Men puha ens tålmodighed er på prøve. Havde håbet vi måske lige kunne nå et forsøg inden de går på ferie

Det gør mig ondt at høre om din MA. Det er unfair man skal gennemleve den slags

Vi krydser for mirakler i 2014

Det gør vi helt sikkert!!

Øv og øv, det er bare rigtig længe. Jeg håber virkelig at det snart lykkes for jer. Det må virkelig være hårdt.!

Jeg håber for dig at din mens dukker op i morgen eller mandag så du kan komme videre.

Anmeld

23. november 2013

Anonym trådstarter

Christina91 skriver:

Det gør vi helt sikkert!!

Øv og øv, det er bare rigtig længe. Jeg håber virkelig at det snart lykkes for jer. Det må virkelig være hårdt.!

Jeg håber for dig at din mens dukker op i morgen eller mandag så du kan komme videre.

1000 tak. og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.