Bryllup + barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Hej de søde dame, jeg har valgt at være ano da familien/venner ikke må vide noget om vores plan..

Min kæreste og jeg har snakket om at gifte os. Nu er vi så heldige at vi skal have en lille baby til maj, så vi tænkte at vi ligeså godt kunne slå det sammen! :-)

Vi ville giftes/dåb på vores års dag som ligger i juli, men der er jo ikke så forfærdelig mange måneder til at spare penge sammen i..

Og vi har ingen idé om hvad et bryllup koster.. Hvad gav i for jeres og har i nogle gode spare råd til bryllup?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hej de søde dame, jeg har valgt at være ano da familien/venner ikke må vide noget om vores plan..

Min kæreste og jeg har snakket om at gifte os. Nu er vi så heldige at vi skal have en lille baby til maj, så vi tænkte at vi ligeså godt kunne slå det sammen! :-)

Vi ville giftes/dåb på vores års dag som ligger i juli, men der er jo ikke så forfærdelig mange måneder til at spare penge sammen i..

Og vi har ingen idé om hvad et bryllup koster.. Hvad gav i for jeres og har i nogle gode spare råd til bryllup?

Kram

Vores bryllup/barnedåb kostede omkring 35.000.-

Men vi var også "kun" 37 personer til festen (havde hele familien været der, have vi været omkring 80).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.