Hej, jeg er 19 år gammel, og jeg håber at nogle evt. kan give mig nogle svar. Jeg har den sidste uges tid haft så ondt i min bryster, hver dag! Når jeg om aftenen så skal tage min BH af inden jeg går i seng, gør det så ondt at jeg nærmest tuder.. Jeg har i rigtig lang tid døjet med lennen/ryggen/nakken, kvalme har jeg ikke så meget af. Men jeg spiser og drikker hele tiden. Om natten kan jeg være vågen op til 4-5 gange bare for at tisse (det ligner normalt ikke mig) Jeg har også ondt i underlivet nogle gange under sex..
Min kæreste spurgte mig derfor om jeg troede jeg var gravid, men jeg tænker straks: "Det kan jeg ikke være" - jeg er nemlig på p-piller, men jeg havde haft rodet lidt rundt med dem for 2 mdr siden (de skulle gerne være i orden nu) da jeg havde glemt dem i 4 dage dengang (hvilket jeg aldrig plejer). Jeg stopper på min p-pille periode på tirsdag og skulle gerne få menses fredag i næste uge, som jeg plejer. I går testede jeg med en graviditets-test, men den viste negativ... Forstår bare ikke symptomerne så, i sær det med mine bryster, hmm??
Anmeld