Ømme bryster, men negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

226 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

Hej, jeg er 19 år gammel, og jeg håber at nogle evt. kan give mig nogle svar. Jeg har den sidste uges tid haft så ondt i min bryster, hver dag! Når jeg om aftenen så skal tage min BH af inden jeg går i seng, gør det så ondt at jeg nærmest tuder.. Jeg har i rigtig lang tid døjet med lennen/ryggen/nakken, kvalme har jeg ikke så meget af. Men jeg spiser og drikker hele tiden. Om natten kan jeg være vågen op til 4-5 gange bare for at tisse (det ligner normalt ikke mig) Jeg har også ondt i underlivet nogle gange under sex..
Min kæreste spurgte mig derfor om jeg troede jeg var gravid, men jeg tænker straks: "Det kan jeg ikke være" - jeg er nemlig på p-piller, men jeg havde haft rodet lidt rundt med dem for 2 mdr siden (de skulle gerne være i orden nu) da jeg havde glemt dem i 4 dage dengang (hvilket jeg aldrig plejer). Jeg stopper på min p-pille periode på tirsdag og skulle gerne få menses fredag i næste uge, som jeg plejer. I går testede jeg med en graviditets-test, men den viste negativ... Forstår bare ikke symptomerne så, i sær det med mine bryster, hmm??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.