graviditets test, er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
14 svar
3 synes godt om
23. november 2013

crish89

graviditets test positiv?
Hej.

Jeg har i morges taget en graviditets test, efter 14 dage med stærke smerter i underlivet og lænden, skal tisse hele tiden, samt kvalme og hovedpine.

Jeg har først testdag på tirsdag den 26 november, men kunne ikke vente længere nu, så tænkte jeg ville prøve at teste her i morges og så igen på tirsdag.

Vil i hjælpe med at tyde denne test. Jeg kunne se en svag streg nr 2. næsten med det samme. Den er ikke så tydeligt, men kunne sagtens se den. Den er dog lidt svær at tyde på billedet, lyset drillede en del, men prøver lige at ligge to billeder ind her..

Ihh håber så inderligt det er lykkedes denne gang. Vi har kontakt til gynækolog i Aabenrå den 12 december, da vi har forsøgt et år, uden held, så ville blive så lykkelig, hvis det lykkedes, og så lige inden vi ska igen med lidt hjælp.

Ville idag være 3+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

asff

crish89 skriver:

Hej.

Jeg har i morges taget en graviditets test, efter 14 dage med stærke smerter i underlivet og lænden, skal tisse hele tiden, samt kvalme og hovedpine.

Jeg har først testdag på tirsdag den 26 november, men kunne ikke vente længere nu, så tænkte jeg ville prøve at teste her i morges og så igen på tirsdag.

Vil i hjælpe med at tyde denne test. Jeg kunne se en svag streg nr 2. næsten med det samme. Den er ikke så tydeligt, men kunne sagtens se den. Den er dog lidt svær at tyde på billedet, lyset drillede en del, men prøver lige at ligge to billeder ind her..

Ihh håber så inderligt det er lykkedes denne gang. Vi har kontakt til gynækolog i Aabenrå den 12 december, da vi har forsøgt et år, uden held, så ville blive så lykkelig, hvis det lykkedes, og så lige inden vi ska igen med lidt hjælp.

Ville idag være 3+4

Synes det ligner at testen er i stykker? Jeg kan godt se en svag streg nr 2, men jeg ville nok tage en ny

Anmeld

23. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvad er der sket med testen?

Anmeld

23. november 2013

crish89

asff skriver:

Synes det ligner at testen er i stykker? Jeg kan godt se en svag streg nr 2, men jeg ville nok tage en ny

Ja den gik lift i stykker på papiret ved den første streg, men den fejler ikke noget. Men regner med at tage en ny mandag

Anmeld

23. november 2013

justagirl

Prøv at tage en ny test?

Anmeld

23. november 2013

Swerg

Jeg kan godt se 2 streger, men for at være sikker ville beg nok ta en ny, og hel test

Anmeld

23. november 2013

crish89

anunym skriver:

Hvad er der sket med testen?

Papiret gik lidt i stykker ved den 1 streg

Anmeld

23. november 2013

Anonym101

crish89 skriver:

Hej.

Ville idag være 3+4

Hm, nr. 2 streg ligner den er halv. Jeg ville vente et par dage med en ny

Anmeld

23. november 2013

crish89

justagirl skriver:

Prøv at tage en ny test?

jeps, regner med at teste igen fredag morgen

Anmeld

23. november 2013

crish89

Swerg skriver:

Jeg kan godt se 2 streger, men for at være sikker ville beg nok ta en ny, og hel test

takker dejligt det ikke kun er mig der kan ane nr 2 streg
Men tester for en sikkerheds skyld igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.