Uge 24+0 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
10 svar
22 synes godt om
23. november 2013

MIWULA

Hold da op det kan mærkes hun vokser meget nu. Jeg kan næsten ikk sove om natten fordi jeg bare har så ondt i bækkenet og maven er i vejeN. Kan slet ikk huske det var så besværligt allerede da jeg ventede min søn men det har det jo sikkert været. Og skal nok ikk brokke mig for meget endnu for det blir jo kun værre.  

ellers så nyder jeg faktisk og være gravid og mærke hende sparke osv. Dog synes jeg tiden går alt for hurtigt. Hehe. 

Var ved læge tjek i mandags og alt så fint ud. Dog er hun ikk så stor men han samligende med storebror og synes så det var ok da storebror heller ikk var særlig stor. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

mommy1991

MIWULA skriver:

Hold da op det kan mærkes hun vokser meget nu. Jeg kan næsten ikk sove om natten fordi jeg bare har så ondt i bækkenet og maven er i vejeN. Kan slet ikk huske det var så besværligt allerede da jeg ventede min søn men det har det jo sikkert været. Og skal nok ikk brokke mig for meget endnu for det blir jo kun værre.  

ellers så nyder jeg faktisk og være gravid og mærke hende sparke osv. Dog synes jeg tiden går alt for hurtigt. Hehe. 

Var ved læge tjek i mandags og alt så fint ud. Dog er hun ikk så stor men han samligende med storebror og synes så det var ok da storebror heller ikk var særlig stor. 

Såå fin mavse 

Anmeld

23. november 2013

Nessie

Hvor er det en flot mave

Anmeld

23. november 2013

Guldet

Ihh hvor er du fin - nu er maven rigtig ved at tage form Lyder til at du har en dejlig aktiv baby - skønt!

Anmeld

23. november 2013

cwl

Så yndig søs..

Anmeld

23. november 2013

MIWULA

emmagirl skriver:

Såå fin mavse 

Mange tak

Anmeld

23. november 2013

MIWULA

Nessie skriver:

Hvor er det en flot mave

Tusind tak

Anmeld

23. november 2013

MIWULA

cwl skriver:

Så yndig søs..

Tak søs

Anmeld

23. november 2013

MIWULA

<3 Julebabyen <3 skriver:

Ihh hvor er du fin - nu er maven rigtig ved at tage form Lyder til at du har en dejlig aktiv baby - skønt!

Tusind tak. Hihi ja hun er meget aktiv så det er bare så dejligt. Og hun har næsten også sin daglige rytme. 

Anmeld

25. november 2013

Babydrøm

MIWULA skriver:

Rigtig flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.