uge 6+4 bløder og er øm. hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. november 2013

Anonym trådstarter

hej derude..

håber i kan hjælpe mig med min bekymring.

jeg er 6+4 2 gangs gravid. alt er gået fint indtil i nat. jeg havde et mindre skænderi med min kæreste, og pludselig begyndte jeg og bløde. mens ligende, fik også mens smerter. satte mig på toilettet, og så dryppede det lidt, ikke voldsom overhovedet.

Jeg tog ind til lægevagten, de sagde at det enten er helt normalt eller at jeg er ved at abortere. øøøøh. tak. han mærkede på mig, og det føltes fint.

så siger han så at hvis ikke smerterne eller blødning var stoppet her til morgen, skulle jeg ringe, så ville de scanne mig. jeg ringede så her kl 10, og nu siger de at jeg skal vente til egen læge.. DET kan jeg sku ikke.. det er 2 dage....

MIT SPØRGSMÅL:

skal de ikke scanne mig,? og kan man ikke godt se foster i uge 6+4? hva fanden er problemet så, når jeg er å pisse bekymret.

og. hvor meget bløder man ved spontan abort? jeg bløder næsten ikke her til morgen, men lidt.

hjælpe mig søde mennesker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

esioul

Anonym skriver:

hej derude..

jeg er 6+4 2 gangs gravid. alt er gået fint indtil i nat. jeg havde et mindre skænderi med min kæreste, og pludselig begyndte jeg og bløde. mens ligende, fik også mens smerter. satte mig på toilettet, og så dryppede det lidt, ikke voldsom overhovedet.

Jeg tog ind til lægevagten, de sagde at det enten er helt normalt eller at jeg er ved at abortere. øøøøh. tak. han mærkede på mig, og det føltes fint.

så siger han så at hvis ikke smerterne eller blødning var stoppet her til morgen, skulle jeg ringe, så ville de scanne mig. jeg ringede så her kl 10, og nu siger de at jeg skal vente til egen læge.. DET kan jeg sku ikke.. det er 2 dage....

MIT SPØRGSMÅL:

skal de ikke scanne mig,? og kan man ikke godt se foster i uge 6+4? hva fanden er problemet så, når jeg er å pisse bekymret.

og. hvor meget bløder man ved spontan abort? jeg bløder næsten ikke her til morgen, men lidt.

De skal ikke nødvendigvis skanne.

ved det er hårdt sagt, men de kan alligevel ikke gøre noget hvis du er ved at abortere, derfor de beder dig vente til på mandag.

Anmeld

23. november 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

hej derude..

MIT SPØRGSMÅL:

Uanset hvad de gør, kan de ikke gøre noget, naturen går sin gang.

Så medmindre du får tiltagende smerter, ville jeg vente til mandag som lægen siger!

Håber på alt er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.