SA smerter og hvor længe ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2013

mogms

Jeg er igang med en SA som er startet ca. siden d. 2/11 og begyndte rigtig at bløde d.20/11 og det er blevet mere igår og idag.

Og det er begyndt at gøre nas, menstruations smerter nas. 

NU er det altså sådan at jeg godt kan tåle smerter, jeg nægter altid bedøvelse ved tandlægen, hvis jeg skal have lavet et hul. Da jeg seriøst ikke finder det slemt at få ordnet det.

Jeg har dårlig ryg og knæ, er blevet opereret nogle gange og kender til smerte der er udholdelig og smerte der bare en en del af daglig dagen. Så smerter kan ikke rigtig "imponere" mig, eller der skal virkelig noget til 

Så jeg har sådan set 2 spørgsmål:

hvornår gør det for ondt, altså ondt nok til jeg skal ringe til lægen/skadestuen (hvis det overhovedet skulle blive nødvendigt)

og hvor længe kan det her tage? (er snart ved at blive skør &nbsp 

jeg er oppe på  18-20 dage nu (mørk udflåd i starten, men jeg er begyndt at bløde rigtig meget nu 3 dage med rigtig meget blod)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Loan

Hvis jeg husker rigtigt hvilket ikke er sikkert med min hukommelse blødte jeg en halv dag i slutningen af juli, hvorefter det gik i sig selv men ALT føltes helt forkert og da jeg i starten af august begyndte at bløde en morgen og det fortsatte hele dagen og natten var jeg overbevist om det var slut og rigtigt nok vågnede jeg midt om natten og gik på toilet, tror jeg sad der 15 min men det gjorde ikke ondt som sådan en kender så heller ikke til mens smerter heldigvis, men min krop skyllede bare igennem og det føltes lidt klamt da jeg mærkede alt løsne sig og glide ud, og derfra og en time frem lå jeg så tilgengæld i badet og skreg og tudbrølede.

Anmeld

22. november 2013

mogms

Loan skriver:

Hvis jeg husker rigtigt hvilket ikke er sikkert med min hukommelse blødte jeg en halv dag i slutningen af juli, hvorefter det gik i sig selv men ALT føltes helt forkert og da jeg i starten af august begyndte at bløde en morgen og det fortsatte hele dagen og natten var jeg overbevist om det var slut og rigtigt nok vågnede jeg midt om natten og gik på toilet, tror jeg sad der 15 min men det gjorde ikke ondt som sådan en kender så heller ikke til mens smerter heldigvis, men min krop skyllede bare igennem og det føltes lidt klamt da jeg mærkede alt løsne sig og glide ud, og derfra og en time frem lå jeg så tilgengæld i badet og skreg og tudbrølede.

åhhh det lyder sgu ikke rart.

jeg havde det på fornemmeren et stykke tid, kunne bare fornemme noget var forkert - så havde stålsat mig til et dårligt svar, men det var naturligvis død hårdt alligevel og få det trælse svar 

men jeg synes det er hårdt det tager så lang tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.