shape up appen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
8 svar
2 synes godt om
22. november 2013

Rikke vuholm

Hej tøser.  Kender i til den her app? Vil gerne tabe mig og prøver at finde en nem og overskuelig app jeg kan følge. Har så downloadede den her og hvilket tal er rigtigt? Der er et grønt og rødt tal? Kan i give gode råd.  

Er også på madlog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Monski

Rikke vuholm skriver:

Hej tøser.  Kender i til den her app? Vil gerne tabe mig og prøver at finde en nem og overskuelig app jeg kan følge. Har så downloadede den her og hvilket tal er rigtigt? Der er et grønt og rødt tal? Kan i give gode råd.  

Er også på madlog

Jeg har den app, har dog ikke brugt den i lang tid da jeg er gravid i uge 33
Men jeg tabte mig 14 kg ved hjælp af den og min kæreste tabte næsten 10. Så jeg kan helt kaldt anbefale den

Jeg ved ikke helt hvordan med et rødt og et grønt tal, desværre, kan se appen er blevet opdateret siden jeg brugte den sidst.

Held og lykke med det

Anmeld

22. november 2013

Rikke vuholm

Okey. Den startede nemlig med at skrive et tal som var minimum, så var jeg ikke i nærheden af det mål og så blev det pludselig til et rødt tal.  Vil bare så gerne ned i vægt 

Anmeld

23. november 2013

EnSødMor

Rikke vuholm skriver:

Er også på madlog

Hej  

jeg er selv gået i gang med at bruge App'en igen  

som jeg forstår det så er det røde tal når du overskrider dit daglige kalorieindtag, og grønne det rigtige du må indtage,. hvis du forstår.  

Anmeld

23. november 2013

CaWi

Rikke vuholm skriver:

Er også på madlog

Jeg har selv app'en.
Tallet er grønt, så længe du holder dig inden for det kalorie indtag, som app'en tilråder. Overskrider du det, bliver tallet rødt.

Anmeld

23. november 2013

Rikke vuholm

Oki. Det tal var nemlig meget lav. 1270 kj på en dag.  Det kan man da ikke. Har så været inde og rette det til 

Anmeld

23. november 2013

CaWi

Rikke vuholm skriver:

Oki. Det tal var nemlig meget lav. 1270 kj på en dag.  Det kan man da ikke. Har så været inde og rette det til 

Det kommer jo an på hvad du har tastet ind. Altså hvor mange kilo du vil tabe på hvilken tid. Den råder bare til at man ikke kommer under 1000 kalorier om dagen, fordi kroppen så går i overkevelses tilstand, og man derved ikke taber sig.
Jeg har sagtens kunne nøjes med omkring de 1200 kalorier om dagen. Hvis man følger den til punkt og prikke, er der ikke plads til udskejelser. Men man bruger den vel fordi man vil tabe sig. Synes hurtigt den giver en en ide om hvad man kan spise meget af, og omvendt hvad man ikke kan spise ret meget af.

Anmeld

23. november 2013

...,

Rikke vuholm skriver:

Det kan man sagtens
Det handler om at ændre sine madvaner og lære at spise mad med færre kalorier.. Kanon app!!

Anmeld

23. november 2013

SjeBets

Rikke vuholm skriver:

Hvis det er 1200 kilojoule pr dag så er det ret urealistisk. Men er det 1200 kcal så kan det sagtens lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.