Øhhhhh????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
6 svar
2 synes godt om
22. november 2013

Ønskebarnet2014

Graviditet og boblebad/spabad???

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laes&kat=GRAVIDITET&id=3541

Jeg er forvirret..

Har lige hørt at jeg ikke må gå i spabad da jeg er gravid? Kan det virkelig passe. Jeg har gjort det mange gange under graviditeten og skal også snart til Norge med Spa, som jeg helt sikkert havde tænkt mig at benytte.

Jeg elsker at være i det, det er så dejligt for kroppen. 

Er der andre som også benytter spa under graviditeten eller som har gjort det unden problemer for barnet.?

Vil selvfølgelig ikke skade vores barn. Men er det en skrøne eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Maja88

Ønskebarnet2014 skriver:

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laes&kat=GRAVIDITET&id=3541

Jeg er forvirret..

Har lige hørt at jeg ikke må gå i spabad da jeg er gravid? Kan det virkelig passe. Jeg har gjort det mange gange under graviditeten og skal også snart til Norge med Spa, som jeg helt sikkert havde tænkt mig at benytte.

Er der andre som også benytter spa under graviditeten eller som har gjort det unden problemer for barnet.?

Det må du gerne lige indtil dit vand går

Anmeld

22. november 2013

LinLin

Maja88 skriver:

Det må du gerne lige indtil dit vand går

Troede det var indtil slimproppen går...?

Anmeld

22. november 2013

TrineMine86

Ønskebarnet2014 skriver:

Jeg er forvirret..

Nu har jeg ikke lige læst dit link, men jeg fik at vide at man ikke må gå i spa, da der er mange mange bakterier i spa bade og at det kan sætte en fødsel igang.. Skrøne eller ej, jeg vikke i hvert fald ikke tage chancen da jeg var gravid 

Anmeld

22. november 2013

Bak

Ønskebarnet2014 skriver:

Jeg er forvirret..

Der er mange bakterier, der trives godt i det varme vand. Når man er gravid skal man helst forsøge at undgå at udsætte sig for disse bakterier, der kan give blærebetændelse. Men man kan mindske risikoen ved at drikke meget vand/væske, så man tisser hyppigere og derved får renset lidt ud...
Jeg ville nok også bare tage afsted til spa-opholdet, men jeg ville nok ikke gå i spabad på daglig basis - dvs alt med måde

Anmeld

22. november 2013

Snevejr84

Du må gerne der anbefales bare at vaske sig bagefter pga bakterier.

Anmeld

23. november 2013

Maja88

LinLin skriver:

Troede det var indtil slimproppen går...?

Nej karbad.. spa og sex er forbudt når vandet er gået...

Og så skal ts mærke efter om hun bliver dårlig og sørge for nok væske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.