Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2013

MetteS81

MetteS81 skriver:

Sådan så min også ud! Synes bare den var så tydlig, så blev helt i tvivl 

Og tillykke til dig også!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2013

et-ønske

Først tillykke
I min første graviditet testede jeg positiv om eftermiddagen - kan ikke huske hvor langt jeg var henne, men omkring 4+ et eller andet tror jeg

Her anden gang testede jeg positivt da jeg var 3+6 x2

Anmeld

23. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg testet meget tydelig positivt 3+6 både om morgnen kl 7:30  og igen samme dag kl 16:00 D.18 i den her månede   Og her igen idag testet jeg med morgen urin brandende positivt, og jeg er idag 4+4  

Anmeld

23. november 2013

Dorrit

17+0 

Anmeld

24. november 2013

MetteS81

et-ønske skriver:

Først tillykke
I min første graviditet testede jeg positiv om eftermiddagen - kan ikke huske hvor langt jeg var henne, men omkring 4+ et eller andet tror jeg

Her anden gang testede jeg positivt da jeg var 3+6 x2

Tak!  Og i lige måde!  Er meget mere rolig nu efter alle jeres svar... 

Anmeld

24. november 2013

MetteS81

Dorrit skriver:

17+0 

Hold da op, det var sent! Men man hører jo engang imellem om nogle der bare ikke mærker til det før det 

Anmeld

24. november 2013

MetteS81

anunym skriver:

Jeg testet meget tydelig positivt 3+6 både om morgnen kl 7:30  og igen samme dag kl 16:00 D.18 i den her månede   Og her igen idag testet jeg med morgen urin brandende positivt, og jeg er idag 4+4  

Tak for dit svar! Og tillykke 

Anmeld

24. november 2013

Mvm23

MetteS81 skriver:

Hej de damer,

Jeg testede sgu positiv for 2 dage siden!!  Hurraaaa!!!

Men blir så lige lidt i tvivl....ifølge min kalender skulle jeg være 4+3, men jeg testede positiv med aftenurin, og der var ingen tvivl. Testfeltet var dog ikke så tydelig som kontrolfeltet, MEN ikke langt fra. Er der nogen af jer der har kunne teste positiv med aftenurin så tidligt, eller er det helt normalt?

Ved min sidste graviditet testede jeg positivt på samme tidspunkt, men med morgenurin og her var den ikke lige så tydlig. Så jeg blir i tvivl om hvorvidt jeg faktisk er længere henne end 4+3...

Håber I kan hjælpe og komme med erfaringer...skal til lægen om 2 uger ca, og tager den op med hende der. Meeen måtte lige høre herinde også 

Jeg gjorde præcis som dig - og jeg er i 8+2 i dag stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.