Kønsskanning, øv øv :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
10 svar
4 synes godt om
22. november 2013

1234rj

Vi var til kønsskanning i dag, vi har ventet på tiden i 3 uger og har taget fri fra arbejde og taget den lange tur derind og så kunne vi ikke få kønnet at vide..
Havde bestilt tid hos (lad os sige person1) men kom ind hos en helt anden.. Person 2 starter så med at sige at vedkommende var forholdsvis ny og til sidst siger person2 at vedkommende har fri om 3 minutter så vi måtte komme til genskanning.. Øv øv.. Der blev foreslået nogle dage hvor vi igen skulle tage fri eller 1 uge før md.. Men vi fik en tid i næste uge, efter arbejde :-)
Er bare lidt skuffet og ked af det :-( havde sådan set frem til i dag og vi havde aftalt at vi skulle ud og købe babytøj.. Men sådan er det, vi får det forhåbentlig at vide i næste uge :-)!

Bare lidt brok fra mig.. Men vi så jo så lille bebs og den var så smuk! Bevægede sig og vi hørte hjertet slå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Astrid1984

Ej det er ikke okay! Og så har personen fri 3 min efter, ej jeg ville blive sur.

Anmeld

22. november 2013

1234rj

Astrid1984 skriver:

Ej det er ikke okay! Og så har personen fri 3 min efter, ej jeg ville blive sur.

Blev jeg også.. Sagde også de måtte finde en dag hvor vi ikke skulle tage fri fra arbejde igen.. Det fandt de så også til sidst, men nu må vi se på onsdag.. Hvis person 2 ikke kan se kønnet igen, forlanger jeg mine penge tilbage eller en anden skanningsperson!

Anmeld

22. november 2013

Mamalou

Jeg ville også blive skuffet. Tænk at have glædet sig så meget, og så få den behandling. Helt okay, at vedkommende er ny, vi skal alle lære, men så må vedkommende få assistance. 

Jeg håber det bliver en bedre oplevelse på onsdag

God weekend 

Vh. Louise

Anmeld

22. november 2013

1234rj

Mamalou skriver:

Jeg ville også blive skuffet. Tænk at have glædet sig så meget, og så få den behandling. Helt okay, at vedkommende er ny, vi skal alle lære, men så må vedkommende få assistance. 

Jeg håber det bliver en bedre oplevelse på onsdag

God weekend 

Vh. Louise

Ja selvfølgelig!:-) mange tak og i lige måde :-)

Anmeld

22. november 2013

Anonym101

1234rj skriver:

Vi var til kønsskanning i dag, vi har ventet på tiden i 3 uger og har taget fri fra arbejde og taget den lange tur derind og så kunne vi ikke få kønnet at vide..
Havde bestilt tid hos (lad os sige person1) men kom ind hos en helt anden.. Person 2 starter så med at sige at vedkommende var forholdsvis ny og til sidst siger person2 at vedkommende har fri om 3 minutter så vi måtte komme til genskanning.. Øv øv.. Der blev foreslået nogle dage hvor vi igen skulle tage fri eller 1 uge før md.. Men vi fik en tid i næste uge, efter arbejde :-)
Er bare lidt skuffet og ked af det :-( havde sådan set frem til i dag og vi havde aftalt at vi skulle ud og købe babytøj.. Men sådan er det, vi får det forhåbentlig at vide i næste uge :-)!

Bare lidt brok fra mig.. Men vi så jo så lille bebs og den var så smuk! Bevægede sig og vi hørte hjertet slå!

På graviditetsscanning.dk har de garenti for køn ved 15+ og jeg var 15+4 da vi fik kønnet afvide

Anmeld

22. november 2013

1234rj

SJN skriver:

På graviditetsscanning.dk har de garenti for køn ved 15+ og jeg var 15+4 da vi fik kønnet afvide

De har de også, så derfor får vi den nye skanning gratis.. Det er bare stadigvæk surt og skuffende når man har glædet sig :-(
Jeg er 16+0 i dag :-)

Anmeld

22. november 2013

Anonym101

1234rj skriver:

De har de også, så derfor får vi den nye skanning gratis.. Det er bare stadigvæk surt og skuffende når man har glædet sig :-(
Jeg er 16+0 i dag :-)

Nåeh okay! Ja det er meget irriterende sådan noget. Der plejer altid at være en der har styr på det med inde hos de nye syntes jeg

Men så får i da set den lille to gange!

Anmeld

22. november 2013

1234rj

SJN skriver:

Nåeh okay! Ja det er meget irriterende sådan noget. Der plejer altid at være en der har styr på det med inde hos de nye syntes jeg

Men så får i da set den lille to gange!

Ja og det er jo altid skønt!:-)

Anmeld

22. november 2013

Rikke2404

1234rj skriver:

Ej hvor surt Forstår dig 100%.. Sikke en gang hø! Især når man betaler for det, og gå og glæder sig. Specielt hvis man har ventet længe på at dagen skulle komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.