Veer, udvidelsesfase og tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.997 visninger
13 svar
1 synes godt om
22. november 2013

NovemberBaby2013

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i fik første ve til i begyndte at udvide jer, og hvor lang tid gik der fra første ve, til regelmæssige veer på 5 mins interval??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

NessaXenia

Hej piger. Hvor lang tid gik der fra i fik første ve til i begyndte at udvide jer, og hvor lang tid gik der fra første ve, til regelmæssige veer på 5 mins interval??

Med det samme men min fødsel tog også kun 2 1/2 time. Umiddelbart er det nok individuelt for nogen er lidt åbne efter modningdveer osv.

Men jeg var 6 cm efter 2 timer.. 

Anmeld

22. november 2013

Team Putte

DecemberBaby2013 skriver:

jeg havde åbnet mig de første 5 cm uden veer havde småveer efter hindeløsning i ca 4 timer som tog de næste 3 cm.. Rigtige veer som gjorde ondt i 4 timer og presseveer i godt 2 timer

Anmeld

22. november 2013

modesty

Hvordan skal man vide hvor lang tid der gik fra første ve til man begyndte at udvide sig?? Man kan jo ikke mærke at man udvider sig.

Min første ve kom vist omkring kl. 5 om morgenen (vandet gik kl. 2). Vi tog på hospitalet kl. 17. På det tidspunkt var der 2-3 minutter mellem veerne og jeg var 8 centimeter udvidet. Jeg kan ikke huske hvornår der var 5 minutter imellem, men det har nok været et par timer før.

Han var ude kl. 22:08.

Men altså, det er jo helt vildt forskelligt fra fødsel til fødsel...

Anmeld

22. november 2013

Kamulla

øhm pas... havde haft veer i halvanden time da jeg kom til FG, der var jeg halvanden CM åben.. fødte 1time og 30min  efter

Anmeld

22. november 2013

M (:

Mine veer var regelmæssige med det samme, men blev aldrig "lange nok" før vi kom på FG. Jeg fødte på 5,5 time fra første ve. 

Anmeld

22. november 2013

Rikke2404

Min fødsel varede fra kl. 17.40 (der gik mit vand) til kl. 11.48 dagen efter. To timer efter mit vand gik, var jeg i udvidelsesfasen, og mine veer begyndte at nive lidt. 4 cm åben. Da klokken var omkring 01-02, var der 5 min imellem veerne ca. Men stadig kun 4 cm åben. Kl. 04 fik jeg rygmarvsblokade og ve-drop. Ved 10 tiden havde jeg næsten konstante veer. Av men 9 1/2 cm åben! begyndte at presse lidt i 11, og første fødte kom ud kl. 11.28 og den næste kl. 11.48

Anmeld

22. november 2013

Dulgretz

Altså, jeg var 2 cm udvidet da jeg blev tjekket på fg kl 5, KL 7 var der ikke sket nogen udvikling, men KL 11 var jeg 10cm åben. Jeg fik regelmæssige veer med 4-5mins interval med det samme vandet gik. Der gik 13,5 time fra vandafgang til begge unger var født

Anmeld

22. november 2013

Trekløver(:

12 timer før veerne vat regelmæssige

Anmeld

22. november 2013

Dorthe1986

Bum bum, nu blev jeg sat igang. Fik en kvart cytotec fredag aften kl 19.25, og kom hjem for at sove
Vågnede kl 3 med sådan nogle svage meget uregelmæssige veer.
Kl 9 prikkede de hul, ved at sætte en elektrode på hans hovede. På det tidspunkt var jeg et par fingre åben. Havde været en finger åben cirka før jeg fik cytotecen, grundet en tre dage med plukkeveer.

Men da de prikkede hul gik det saftsuseme stærkt og jeg gik fra ingen smerte til vestorm i løbet af no time! Så min fødsel startede der kl 9 og fødte kl 16.43 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.