hjælp er sindsyg svimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.445 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
jeg er ekstram svimmel og det har jeg været siden jeg stod op.
Når jeg ligger mig ned føles det som om det hele snore rundt og det fortsætter selv om jeg sætter mig op og når jeg regser mig men det er værst når jeg sidder og ligger ned.
Jeg har drukket et glas mælk og spist en toast til morges. 2 stykker rugbrød med æggekage til middag prøvet at drikke noget aprikos sotervand og spise lidt slik men intet hjælper og det er vildt ubehaligt

Jeg er gravid i uge 19+5 idag

Andre der har prøvet det og ved hvad man skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

Christina74

anna111 skriver:

Når jeg ligger mig ned føles det som om det hele snore rundt og det fortsætter selv om jeg sætter mig op og når jeg regser mig men det er værst når jeg sidder og ligger ned.
Jeg har drukket et glas mælk og spist en toast til morges. 2 stykker rugbrød med æggekage til middag prøvet at drikke noget aprikos sotervand og spise lidt slik men intet hjælper og det er vildt ubehaligt

Spiser du den mængde jern du skal ?

Anmeld

22. november 2013

anna111

Christina74 skriver:

Spiser du den mængde jern du skal ?

Ja jeg spiser min jern pille hver aften men ved ikke om den bare ikke har virket

Anmeld

22. november 2013

SHERO

anna111 skriver:

Jeg havde det samme.. nogen gange var det som om jeg havde siddet i tekopperne i sommerland. Min læge sagde det var helt naturligt.. mener jeg var i 17. Uge da jeg var forbi lægen, de tjekkede blodprocent og infektionstal og det var normalt.. led også meget af svimmelhed da jeg var gravid med min søn...

Anmeld

22. november 2013

Christina74

Også den rigtige mængde som er 40-50 de fleste piller ligger på 25 ca og det er jo ikke nok

Anmeld

22. november 2013

anna111

Christina74 skriver:

Også den rigtige mængde som er 40-50 de fleste piller ligger på 25 ca og det er jo ikke nok

Ja vil da mene det er den rigtige da det er gravijern jeg tager og der er 40mg i

Anmeld

22. november 2013

anna111

Tullen85 skriver:

Jeg havde det samme.. nogen gange var det som om jeg havde siddet i tekopperne i sommerland. Min læge sagde det var helt naturligt.. mener jeg var i 17. Uge da jeg var forbi lægen, de tjekkede blodprocent og infektionstal og det var normalt.. led også meget af svimmelhed da jeg var gravid med min søn...

Ja okay det er da ikke sjovt når man skal gå rundt og have det sådan hele dagen

Anmeld

22. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg havde det fra uge 10 sidst. Endte med at blive fuldtidssygemeldt af det fik sortnen for øjnene og ond kvalme af det.  

Ved mig skyldtes det at mit blodtryk faldt helt vildt og det er lavt i forvejen, så det var virkelig i bund. 

Anmeld

22. november 2013

MortilElias2010

anna111 skriver:

Hm altså nu er du gravid.. jeg blev tit svimmel om morgenen når jeg mødte ind på uddannelsen, fik et glas vand af de kære kantinedamer som hver morgen tog sig af mig men det gik i sig selv igen og påvirkede mig ikke mere end de 5 min. 

Min mand har lige haft det sådan (af gode grunde ikke gravid) og fandt ud af at han havde en virus på balancenerven. 

Måske du skulle til et check up? 

Anmeld

22. november 2013

anna111

MortilElias2010 skriver:

Hm altså nu er du gravid.. jeg blev tit svimmel om morgenen når jeg mødte ind på uddannelsen, fik et glas vand af de kære kantinedamer som hver morgen tog sig af mig men det gik i sig selv igen og påvirkede mig ikke mere end de 5 min. 

Min mand har lige haft det sådan (af gode grunde ikke gravid) og fandt ud af at han havde en virus på balancenerven. 

Måske du skulle til et check up? 

Tak tror jeg vil se weekenden an og så tage en tur forbi lægen på mandag vis det ikke er blevet beder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.