Bio, smerter, what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. november 2013

Anonym trådstarter

tror jeg oplever det man kalder en biokemisk graviditet.

har haft positiv æl test i denne cyklus for første gang nogensinde, vi sexede selvfølgelig og jeg havde ømme bryster og har det endnu. Jeg fik min mens 11 dage efter positiv test. Jeg bløder ikke mere end jeg plejer, men det gør afsindigt ondt. Og der kommer små mørkerøde klumper ud. 

Bare jeg griner føler jeg at jeg får jaget to store kokkeknive op i mit underliv.

tror i det kan være en bio/tidlig sa eller er det mon noget andet? Og skal man gøre noget, have udskrabning eller lign.?

min cyklus er i øvrigt normalt på 42-59 dage men denne har være på 30 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

har haft positiv æl test i denne cyklus for første gang nogensinde, vi sexede selvfølgelig og jeg havde ømme bryster og har det endnu. Jeg fik min mens 11 dage efter positiv test. Jeg bløder ikke mere end jeg plejer, men det gør afsindigt ondt. Og der kommer små mørkerøde klumper ud. 

Bare jeg griner føler jeg at jeg får jaget to store kokkeknive op i mit underliv.

tror i det kan være en bio/tidlig sa eller er det mon noget andet? Og skal man gøre noget, have udskrabning eller lign.?

skal lige forstå et ret her... har du testet positiv på både æl-test og en g-test?

Anmeld

22. november 2013

Kløver

Anonym skriver:

Hvis du har kunne teste positivt er eet det de kalder en bio når det er inden uge 6

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

skal lige forstå et ret her... har du testet positiv på både æl-test og en g-test?

Nej 11 dage efte positiv æl test 

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Hvis du har kunne teste positivt er eet det de kalder en bio når det er inden uge 6

Har ikke testet positiv på g test. Men fik mens 11 dage efter æl test. Og har meget mere ondt end jeg plejer og meget kortere cyklus.

Anmeld

22. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Nej 11 dage efte positiv æl test 

så har du jo bare haft æggelæsning, og at du har haft det gør det jo desværre ikke til en selvfølge at du så er blevet gravid....

For forstår sådan på det at du har testet positiv da du havde æl-----og at du så blot h ar fået din mens da du ikke er blevet gravid i denne omgang...

klumper, smerte osv er ganske alm her når jeg har min periode :-)

Anmeld

22. november 2013

Anonym trådstarter

så har du jo bare haft æggelæsning, og at du har haft det gør det jo desværre ikke til en selvfølge at du så er blevet gravid....

For forstår sådan på det at du har testet positiv da du havde æl-----og at du så blot h ar fået din mens da du ikke er blevet gravid i denne omgang...

klumper, smerte osv er ganske alm her når jeg har min periode :-)

Ja muligvis.

men det er smerterne der bekymre mig, plejer langt fra at have så ondt, selvom jeg er en af dem der har store mens smerter.

og så det at min cyklus har været 12-30 dage kortere. Men kan selvfølgeligt også være fordi jeg rent faktisk har haft æl i denne cyklus, hvilket også ville bekræfte min mistanke om at jeg ikke har det i mine normale lange cyklusser.

bare det ikke er noget slemt der er galt. Kan næsten ikke bevæge mig af smerter. Dog er det lidt bedre i dag på andendagen.

Anmeld

22. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Ja muligvis.

men det er smerterne der bekymre mig, plejer langt fra at have så ondt, selvom jeg er en af dem der har store mens smerter.

og så det at min cyklus har været 12-30 dage kortere. Men kan selvfølgeligt også være fordi jeg rent faktisk har haft æl i denne cyklus, hvilket også ville bekræfte min mistanke om at jeg ikke har det i mine normale lange cyklusser.

bare det ikke er noget slemt der er galt. Kan næsten ikke bevæge mig af smerter. Dog er det lidt bedre i dag på andendagen.

ipren og en varmepude kan gøre underværker....

håber at du snart får det lidt bedre....for kraftige smerter pga mens er bestemt ikke sjovt.... plejer selv at "ligge" syg i en dag næsten hver gang hvor jeg hverken kan gå eller stå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.