Kiss kidd syndrom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
9 svar
3 synes godt om
22. november 2013

Nessie

Vi har været til kiropraktor med Isabella, som siger at hun har KISS 2, og vi skal forvente at hun bliver lidt sensitiv.

Vi har jo i forvejen Daniel, som jeg tror er lidt sensitiv, så det er vi jo vant til.
Efter at have talt med kiropraktoren, er vi kommet frem til at Daniel højst sandsynligt også lider af KISS KIDD, og aftalen er at vi skal starte behandling af ham i det nye år.

Er der nogen har som har KISS KIDD børn, og vil fortælle lidt om jeres erfaringer og bedste form for behandling?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Vi har været til kiropraktor med Isabella, som siger at hun har KISS 2, og vi skal forvente at hun bliver lidt sensitiv.

Vi har jo i forvejen Daniel, som jeg tror er lidt sensitiv, så det er vi jo vant til.
Efter at have talt med kiropraktoren, er vi kommet frem til at Daniel højst sandsynligt også lider af KISS KIDD, og aftalen er at vi skal starte behandling af ham i det nye år.

Er der nogen har som har KISS KIDD børn, og vil fortælle lidt om jeres erfaringer og bedste form for behandling?

Jeg aner ikke hvad det går ud på, men sikke da en øv melding at få, at alt ikke er som det skal være med jeres lille prinsesse

til dig

Anmeld

22. november 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg aner ikke hvad det går ud på, men sikke da en øv melding at få, at alt ikke er som det skal være med jeres lille prinsesse

til dig

Det er heldigvis ikke så slemt.
Men hun har for stærke rygmuskler, så hun trækker for meget bagover, og bliver øm i musklerne.
Hun græder meget og vil helst være i arm hele tiden.
Men det kan heldigvis afhjælpes med behandling, og det har også allerede hjulpet lidt.

Hun får også zoneterapi for sin mave, og har sovet igennem i hele denne uge

Daniel er jo et meget grædende barn, dér har det bedst med faste rutiner og skal forberedes på hvad vi skal.
Han har meget svært ved at overskue situationen, hvis det ikke lige går som han havde tænkt i sit hoved, og så er han rimeligt dårlig motorisk.
Men iflg. kiropraktoren kan hun muligvis hjælpe ham med noget af det.
Så han skal i behandling i det nye år, så håber vi det også kan hjælpe ham

Anmeld

22. november 2013

tarkoflen

Godt det ikke er noget alvorligt, men øv hvis begge børn skal døje og være sensitive, det er da lidt hårdt.

Anmeld

23. november 2013

Nessie

tarkoflen skriver:

Godt det ikke er noget alvorligt, men øv hvis begge børn skal døje og være sensitive, det er da lidt hårdt.

Ja, men jeg tror jeg selv er det lidt, og Daniel har siden han var helt lille tydeligt sagt fra når det bliver for meget, så man lærer bare at indordne sig under det

Anmeld

23. november 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, men jeg tror jeg selv er det lidt, og Daniel har siden han var helt lille tydeligt sagt fra når det bliver for meget, så man lærer bare at indordne sig under det

Det er godt, at de har nogle skønne forældre, der passer godt på dem, og lytter til hvad de kan overskue

Anmeld

23. november 2013

Gittemor09

Nessie skriver:

min datter har også altid været som du beskriver dine børn... men hun har aldrig fået en sådan diagnose...

men her er det bedst med faste rutiner. og forberedelse... og hun trækker sig også tilbage hvis tingene bliver for meget..

Anmeld

23. november 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Nessie skriver:

Er lidt spændt på om det hjælper din dreng, troede det skulle være når de er helt små.

er ret sikker på min dreng også har det, men dengang stolede jeg på sp og troede det var for sent nu.

Anmeld

24. november 2013

Nessie

Gittemor09 skriver:

min datter har også altid været som du beskriver dine børn... men hun har aldrig fået en sådan diagnose...

men her er det bedst med faste rutiner. og forberedelse... og hun trækker sig også tilbage hvis tingene bliver for meget..

Det var egentlig også kun fordi at hun trækker til højre når hun ligger på maven at jeg gik til kiropraktor, ogvhun kunne jo så vurdere hende ud fra hendes adfærd og reaktionsmønster også

Anmeld

24. november 2013

Nessie

sommerbarn<3 skriver:

Er lidt spændt på om det hjælper din dreng, troede det skulle være når de er helt små.

er ret sikker på min dreng også har det, men dengang stolede jeg på sp og troede det var for sent nu.

Ja, det er jeg godt nok også.

Hun kunne heller ikke love noget, men jeg synes det er et forsøg værd.
Kan det på nogen måde hjælpe ham, så er det godt givet ud.

Jeg lyttede også først bare til SP, som sagde det var normalt at babyer skriger hele aftenen, men lige i vores tilfælde har vi jo konstateret at dér var noget andet galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.