38+1, mave billede og jordemoder besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

M&J87

Frk. Himmelblå skriver:

Min JM sagde, at det med hvor langt nede de står, ikke har noget at sige i forhold til, hvornår man går i fødsel. 

Men det kan påvirke udvidelsesfasen, da livmoderhalsen har tendens til at forsvinde hurtigere ved det faste tryk nedad...

Men altså, alt kan jo ske.. - Fødsler er umulige at blive klog på! 

Jeg venter spændt, og håber ikke at gå meget over termin :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Anonym101

M&J87 skriver:

13 dage til termin, jeg håber sådan at jeg ikke går over tid, men det gør jeg sikkert. Han er så tung at bære på, men det er der ikke noget at sige til, han blev skønnet til 3400-3500 g idag af jordemoderen, han er helt nede i bækkenet, står fast og er parat! Gad vide hvor stor han er når han kommer ud  Jeg har haft på fornemmelsen at det bliver en stor en af slagsen 

Selvom der kun er 13 dage, føles det som en evighed, jeg kan huske da jeg ikke var længere henne og læste om andre, om deres utålmodighed kunne jeg slet ikke forstå det, for det er da intet ! Meeeeen puha det er sørme hårdt, jeg har også bækkenløsning, så er meget låst herhjemme, og keder mig, det er svært at nyde, når jeg ikke rigtigt kan foretage mig det jeg har mest lyst til!

her får i billeder af maven taget idag, og af bassens vugge 

Kom nu ud til mor og far, vi glæder os så meget til at se dig!

Nej en flot mave!

Anmeld

21. november 2013

M&J87

SJN skriver:

Nej en flot mave!

Hvor er du sød, tak  Jeg føler bare at jeg er kæmpe stor, men vægten har også ramt 100 kg , det er skræmmende!

Anmeld

21. november 2013

Ida cornerup

ja puhaa

Kan tydeligt huske den sidste ventetid(det er ikke så lang tid siden) Det er utrolig hårdt, håber det går godt og ja det er virkelig det hele værd

Anmeld

21. november 2013

BigHope13

M&J87 skriver:

Ihh tak  Vuggen er en min søster har købt, og hendes piger har sovet i, så vi har altid snakket om at den skal blive i familien, og bruges af alle børnene 

Hvordan går det med jer, tillykke igen med Thor, han ser skøn ud !

Det er simpelthen så hyggeligt med sådan en arve vugge. Ville nogle vi havde sådan en i familien. Men vi har fået en hel ny og så kan den gå i arv fra nu af
Åhh tusind tusind tak skal du have. Jamen det går bedre og bedre for hver dag der går nu, vi kæmper lidt med amningen endnu, der svært at gøre den store dreng ordentlig mæt, men med lidt supplerende mme går det meget meget bedre

Anmeld

22. november 2013

Babydrøm

M&J87 skriver:

13 dage til termin, jeg håber sådan at jeg ikke går over tid, men det gør jeg sikkert. Han er så tung at bære på, men det er der ikke noget at sige til, han blev skønnet til 3400-3500 g idag af jordemoderen, han er helt nede i bækkenet, står fast og er parat! Gad vide hvor stor han er når han kommer ud  Jeg har haft på fornemmelsen at det bliver en stor en af slagsen 

Selvom der kun er 13 dage, føles det som en evighed, jeg kan huske da jeg ikke var længere henne og læste om andre, om deres utålmodighed kunne jeg slet ikke forstå det, for det er da intet ! Meeeeen puha det er sørme hårdt, jeg har også bækkenløsning, så er meget låst herhjemme, og keder mig, det er svært at nyde, når jeg ikke rigtigt kan foretage mig det jeg har mest lyst til!

her får i billeder af maven taget idag, og af bassens vugge 

Kom nu ud til mor og far, vi glæder os så meget til at se dig!

Flot mave Og rigtig sød vugge  

håber han snart beslutter sig for at komme ud  

Anmeld

22. november 2013

M&J87

BigHope13 skriver:

Det er simpelthen så hyggeligt med sådan en arve vugge. Ville nogle vi havde sådan en i familien. Men vi har fået en hel ny og så kan den gå i arv fra nu af
Åhh tusind tusind tak skal du have. Jamen det går bedre og bedre for hver dag der går nu, vi kæmper lidt med amningen endnu, der svært at gøre den store dreng ordentlig mæt, men med lidt supplerende mme går det meget meget bedre

Det er dejligt at høre :-)

Ja man må starte sine egne traditioner :-)

Anmeld

22. november 2013

M&J87

AnnL skriver:

Flot mave Og rigtig sød vugge  

håber han snart beslutter sig for at komme ud  

Det håber jeg også! Glæder mig alt for meget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.