Gud hvor er rfsu-teste dog ringe :-S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
12 svar
5 synes godt om
21. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har lige taget en test mere, da jeg slet ingen symptomer har og har svært ved at fatte det  Så jeg købte en rfsu på vej hjem og har netop taget den. blev sgu helt bange først, fot der kom kun 1 streg (og den var hundred år om ar dukke op) men lige så stille dukkede nummer2 streg op og blev tydeligere og tydeligere (dog kun halv styrke af controlstregen, men det er stadig det tydeligste jeg har tryllet frem i denne omgang) 

Ingem tvivl om at den er positiv og det var da også inden for tid (men 5min er længe når man stirrer på en pind)  Men sidst jeg var gravid testede jeg med valmed og der kom stregerne frem, som urinen trak op. Dvs teststregen faktisk kom først.!

men fatter ikk at rfsu skulle være den mest følsomme, for det er da nogen vage streger de laver her 5+0. Så kan slet ikk forestille mig at den kan give udslag i 3+ 

er det kun mig der synes de er underlige? 

Mor11 - der nu er rolig igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Kløver

Jeg synes også de er ringe
Havde også købt nogle følsomme fra 10 hvor valmed måler fra 25 og CB fra 50. Fik yderst svag streg på dem fra 10 i et par dage tog så en valmed og den var lidt tydeligere og en CB som sagde gravid, selv da valmed var fin tydelig var 10'erne stadig ultra svage

Anmeld

21. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Maja84 skriver:

Jeg synes også de er ringe
Havde også købt nogle følsomme fra 10 hvor valmed måler fra 25 og CB fra 50. Fik yderst svag streg på dem fra 10 i et par dage tog så en valmed og den var lidt tydeligere og en CB som sagde gravid, selv da valmed var fin tydelig var 10'erne stadig ultra svage

det er altså mærkeligt 

Nå, men hovedsagen er at den var fin og positiv 

Anmeld

21. november 2013

Masig

De virkede absolut heller ikke optimalt da jeg brugte dem... Se bare forskellen her, to teste taget samme dag, den mest tydelige er valmed, den mindst tydelige er RFSU...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2013

Anonym101

Mor11 skriver:

Har lige taget en test mere, da jeg slet ingen symptomer har og har svært ved at fatte det  Så jeg købte en rfsu på vej hjem og har netop taget den. blev sgu helt bange først, fot der kom kun 1 streg (og den var hundred år om ar dukke op) men lige så stille dukkede nummer2 streg op og blev tydeligere og tydeligere (dog kun halv styrke af controlstregen, men det er stadig det tydeligste jeg har tryllet frem i denne omgang) 

Ingem tvivl om at den er positiv og det var da også inden for tid (men 5min er længe når man stirrer på en pind)  Men sidst jeg var gravid testede jeg med valmed og der kom stregerne frem, som urinen trak op. Dvs teststregen faktisk kom først.!

men fatter ikk at rfsu skulle være den mest følsomme, for det er da nogen vage streger de laver her 5+0. Så kan slet ikk forestille mig at den kan give udslag i 3+ 

er det kun mig der synes de er underlige? 

Mor11 - der nu er rolig igen 

Rfsu teste er meget ringe, jeg er helt klart til valmed teste

Anmeld

21. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
SJN skriver:

Rfsu teste er meget ringe, jeg er helt klart til valmed teste

Det er også konklusionen her

Anmeld

21. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Masig skriver:

De virkede absolut heller ikke optimalt da jeg brugte dem... Se bare forskellen her, to teste taget samme dag, den mest tydelige er valmed, den mindst tydelige er RFSU...

Det er altså sært. hvilken type bruger lægerne? 

Anmeld

21. november 2013

Masig

Mor11 skriver:

Det er altså sært. hvilken type bruger lægerne? 

Det ved jeg faktisk ikke, er ikke blevet testet hos lægen... Men er det ikke dem man kan købe på apoteket også måske?

Anmeld

21. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Masig skriver:

Det ved jeg faktisk ikke, er ikke blevet testet hos lægen... Men er det ikke dem man kan købe på apoteket også måske?

Tjo, måske. Det får jeg at se i næste uge

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Dem i rema minder meget om dem de har ved lægen... Den ved lægen og den fra rema var nøjagtige lige tydlige hos mig :-) 

den der rfus er det den fra fakta??? ( så lige en ved kassen idag nemlig hvor der stod man kunne teste tidligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.