Mon jeg snart skal være moar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.633 visninger
22 svar
3 synes godt om
21. november 2013

Anonym trådstarter

Hej piger ..

oplevede i tegnblødning op til forstående fødsel?

Jeg vågnede i morges med våde underbukser - og fandt ud af at det var blod - og blødte også lidt i toilettet! Ringede til fødegangen og kom ind og blev tjekket, og baby har det heldigvis fint Min livmoderhals var forkortet til 1-2 cm.

Men nu er det bare at vente på veer, der kan gå få dage eller mange dage, har først termin om ca 11dage.

Fødte i hurtig efter jeres tegnblødning ?

Hilsen en spændt kommende MOAR 38+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, hverken slimprop eller tegnblødning op til fødsel (begge gange) - kun veer

Anmeld

21. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej piger ..

Jeg vågnede i morges med våde underbukser - og fandt ud af at det var blod - og blødte også lidt i toilettet! Ringede til fødegangen og kom ind og blev tjekket, og baby har det heldigvis fint Min livmoderhals var forkortet til 1-2 cm.

Men nu er det bare at vente på veer, der kan gå få dage eller mange dage, har først termin om ca 11dage.

Hverken slimprop eller tegnblødning har ført til noget her - endnu. Men krydser fingre for at der snart sker noget hos dig! og her

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Hverken slimprop eller tegnblødning har ført til noget her - endnu. Men krydser fingre for at der snart sker noget hos dig! og her

Oki - synes det er lidt spændende  kom du ind og blev tjekket da du havde blødning? hvor tid er det siden? Fik du målt din livmoderhals?

Sorry alle de spørgsmål

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Nej, hverken slimprop eller tegnblødning op til fødsel (begge gange) - kun veer

Oki -

Tak for svar

Anmeld

21. november 2013

VIPpigen

Ingen tegnblødning eller slimprop gik før et par timer før jeg fødte. Jeg havde veer inden. Og var i aktiv fødsel da slimprop og tegnblødning kom. Begge dele kom samtidig med at jeg havde fået klyx og sad på toilettet, på fødegangen. Nu kom jeg ind inden vi vidste om fødslen ville blive aktiv, eller gå i sig selv. Min datter er født 5 uger for tidligt

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Ingen tegnblødning eller slimprop gik før et par timer før jeg fødte. Jeg havde veer inden. Og var i aktiv fødsel da slimprop og tegnblødning kom. Begge dele kom samtidig med at jeg havde fået klyx og sad på toilettet, på fødegangen. Nu kom jeg ind inden vi vidste om fødslen ville blive aktiv, eller gå i sig selv. Min datter er født 5 uger for tidligt

Oki  Tak for svar ihh synes det er spændende.. Men fik afvide at hun i hvert fald ikke troede at jeg ville gå over tid, nu hvor livmoderhalsen var begyndt at forkorte sig, men nu må vi se

Anmeld

21. november 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Hej piger ..

her gik vandet 1½ dag efter slimproppen gik og tegnblødningen

Anmeld

21. november 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Hej piger ..

Jeg havde tegnblødning 37+6 og fødte 39+6  

Anmeld

21. november 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Oki - synes det er lidt spændende  kom du ind og blev tjekket da du havde blødning? hvor tid er det siden? Fik du målt din livmoderhals?

Sorry alle de spørgsmål

Nej, det gjorde jeg ikke det skete i søndags. Men var til jordemoder i mandags og der var jeg to fingre åben og uden livmoderhals.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.