Hej med jer
føler mig nogengange så alene, som om den her verden med fokus på behandlinger, fryseæg , hormoner og graviditetstest, er en hel parallel verden til resten...det kommer nemt til at fylde alt for mig!! Især når man så også har svære bivirkninger af hormonerne og må ligge hjemme syg fra arbejde i flere omgange...øv! Man falder ligesom lidt ud af sin almindelige verden, kender i det? Så føler jeg mig ensom, og fik lyst til at dele herinde...
jeg ved at andre har meget sværere forløb end os, men synes det er så frustrerende...
vi har lige fået sat et friskt æg op, og jeg må da sige, at ægudtagningen forløb så fint og SLET ikke gjorde ondt -hurra...et friskt op og 7 i fryseren, så dejligt....men mange dage hjemme med mange smerter pga af alle de æg der kom ud...så ligger man her i sin seng og tæller dagene ned til blodprøve...og tør ikke håbe....
og hvis man regner frem, og tænker på, at man ikke kan nå endnu et forsøg inden jul, men så må vente igen igen indtil engang i slut januar, så fylder det også meget...jeg MÅ bevare optimisme og positivt sind herhjemme fra sengen af..
det kan jo tage lang tid!! Og der er jo også et godt liv ved siden af...ikke? Det fylder bare...
kh.
Anmeld