Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
StineC skriver: Den der hedder Miracle Moist. Der er både shampoo, conditioner og hårkur. Den er i hvert fald god mod tørt hår. Og så er det til en rimelig pris synes jeg
Den der hedder Miracle Moist. Der er både shampoo, conditioner og hårkur. Den er i hvert fald god mod tørt hår. Og så er det til en rimelig pris synes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anna111 skriver: hjælp mit lange hår er bare blevet så tørt og kruset at se på her i gravidliteten det er ikke særlig nemt at rede ud og det knækker osse. Nogle her inde der kan anbefalde en ekstram god mirakel hårkur der virker? Har ikke råd til at tage til frisøren desværreOg jeg skal her den 28 have taget søskende billede med mig og mine 2 brødre og håber at have fundet noget der virker inden derMvh anna(jeg har osse afblejede striber i hårdet vis det har en betydning)
hjælp mit lange hår er bare blevet så tørt og kruset at se på her i gravidliteten det er ikke særlig nemt at rede ud og det knækker osse. Nogle her inde der kan anbefalde en ekstram god mirakel hårkur der virker? Har ikke råd til at tage til frisøren desværreOg jeg skal her den 28 have taget søskende billede med mig og mine 2 brødre og håber at have fundet noget der virker inden derMvh anna(jeg har osse afblejede striber i hårdet vis det har en betydning)
Du skal have fat i noget moroccan Oil - det er GULD værd! Det er det mest effektive jeg har kunnet finde til mit tørre hår
lille-fisen skriver: Du skal have fat i noget moroccan Oil - det er GULD værd! Det er det mest effektive jeg har kunnet finde til mit tørre hår
anna111 skriver: Tak
Tak
Selv tak Hvis du ender med at købe det så køb endelig hårolien (du kan putte den i fugtigt nyvasket hår eller tørt hår). Shampoen og balsamen/hårkuren fra moroccan Oil er ikke lige så effektiv som hårolien. Bare et tip
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128