Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pweeeuuuw tiden går stærkt!
Bassen er allerede 10 uger gammel i dag - så må tiden godt begynde at gå lidt langsom Jeg kan i hvert fald ikke kalde ham "lillefisen" mere
Det er ikke så meget jeg er online på Baby for tiden - der er nok at se til med 2 guldklumper herhjemme (og en kæreste med en brækket arm) Bella er stadig lige så forelsket i ham, som da vi kom hjem, dog er hun begyndt at vise lidt jalousi Han har hængt rigtig meget hos mig pga. mange maveproblemer, men nu har vi ikke haft skrigeture de sidste 2 uger (foruden når mikrobølgeovnen ikke er hurtigt nok!) og maven er kommet i orden
Når SP kommer på besøg næste gang, lige før jul - så er det grødtid
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor1013 skriver: Pweeeuuuw tiden går stærkt! Bassen er allerede 10 uger gammel i dag - så må tiden godt begynde at gå lidt langsom Jeg kan i hvert fald ikke kalde ham "lillefisen" mere Det er ikke så meget jeg er online på Baby for tiden - der er nok at se til med 2 guldklumper herhjemme (og en kæreste med en brækket arm) Bella er stadig lige så forelsket i ham, som da vi kom hjem, dog er hun begyndt at vise lidt jalousi Han har hængt rigtig meget hos mig pga. mange maveproblemer, men nu har vi ikke haft skrigeture de sidste 2 uger (foruden når mikrobølgeovnen ikke er hurtigt nok!) og maven er kommet i orden Når SP kommer på besøg næste gang, lige før jul - så er det grødtid
Flødebollen skriver: Elsker udtrykket på det 1. billede
Elsker udtrykket på det 1. billede
Haha ja det var et godt billede jeg lige fik dér - det var lige et par sekunder inden vi blev kaldt ind til lægen til hans 5-ugers undersøgelse
Aisha skriver: Sød lille basse
Sød lille basse
Tak
M_V skriver: Sikke en bassemand. Han ser rigtig sød ud
Sikke en bassemand. Han ser rigtig sød ud
Det er ham skam også - en lille lækkerbisken
Maria&Lukas skriver: Ja tiden flyver bare med de små, man skal bare huske at nyde det Men hold op en charme bøf
Ja tiden flyver bare med de små, man skal bare huske at nyde det Men hold op en charme bøf
Ja, det går jo aaaaalt for hurtigt nu Han er blevet en rigtig charmør efter han begyndte at pludre for alvor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128