Så blev Oliver 10 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
8 svar
2 synes godt om
21. november 2013

Clisolka

Pweeeuuuw tiden går stærkt! 

Bassen er allerede 10 uger gammel i dag - så må tiden godt begynde at gå lidt langsom  Jeg kan i hvert fald ikke kalde ham "lillefisen" mere 

Det er ikke så meget jeg er online på Baby for tiden - der er nok at se til med 2 guldklumper herhjemme (og en kæreste med en brækket arm)  Bella er stadig lige så forelsket i ham, som da vi kom hjem, dog er hun begyndt at vise lidt jalousi  Han har hængt rigtig meget hos mig pga. mange maveproblemer, men nu har vi ikke haft skrigeture de sidste 2 uger (foruden når mikrobølgeovnen ikke er hurtigt nok!) og maven er kommet i orden 

Når SP kommer på besøg næste gang, lige før jul - så er det grødtid 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Flødebollen

Babymor1013 skriver:

Bassen er allerede 10 uger gammel i dag - så må tiden godt begynde at gå lidt langsom  Jeg kan i hvert fald ikke kalde ham "lillefisen" mere 

Det er ikke så meget jeg er online på Baby for tiden - der er nok at se til med 2 guldklumper herhjemme (og en kæreste med en brækket arm)  Bella er stadig lige så forelsket i ham, som da vi kom hjem, dog er hun begyndt at vise lidt jalousi  Han har hængt rigtig meget hos mig pga. mange maveproblemer, men nu har vi ikke haft skrigeture de sidste 2 uger (foruden når mikrobølgeovnen ikke er hurtigt nok!) og maven er kommet i orden 

Elsker udtrykket på det 1. billede

Anmeld

21. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Sød lille basse

Anmeld

21. november 2013

Trekløver(:

Babymor1013 skriver:

Sikke en bassemand. Han ser rigtig sød ud

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

Flødebollen skriver:

Elsker udtrykket på det 1. billede

Haha ja det var et godt billede jeg lige fik dér - det var lige et par sekunder inden vi blev kaldt ind til lægen til hans 5-ugers undersøgelse 

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

Aisha skriver:

Sød lille basse

Tak 

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

M_V skriver:

Sikke en bassemand. Han ser rigtig sød ud

Det er ham skam også - en lille lækkerbisken 

Anmeld

21. november 2013

Lukas&Liam<3

Ja tiden flyver bare med de små, man skal bare huske at nyde det

Men hold op en charme bøf

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Ja tiden flyver bare med de små, man skal bare huske at nyde det

Men hold op en charme bøf

Ja, det går jo aaaaalt for hurtigt nu  Han er blevet en rigtig charmør efter han begyndte at pludre for alvor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.