Hvor lang tid sov jeres i junior seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.815 visninger
9 svar
2 synes godt om
21. november 2013

Mother-love

Hej piger.
Det er ved at være tid til at Isabella skal have en juniorseng da tremmesengen begynder og være for lille. Den er 60x120.
Jeg aner bare ikke om jeg skal vælge en juniorseng i str 70x140 eller str.
Vores erfaring er at hun har brug for trygheden som der er i tremmesengen. Hvor vi så bygger noget på så hun stadig har trygheden.
Vor lang tid kunne jeres være i tremmesengen 70x140. For vil være lidt træt at at købe en i den str. Og snart skal skifte seng igen. Men tænker også det kan være nødvendigt da hun har det tryghedsbehov.

Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

stjernehimmel

Havanagila skriver:

Hej piger.
Det er ved at være tid til at Isabella skal have en juniorseng da tremmesengen begynder og være for lille. Den er 60x120.
Vores erfaring er at hun har brug for trygheden som der er i tremmesengen. Hvor vi så bygger noget på så hun stadig har trygheden.
Vor lang tid kunne jeres være i tremmesengen 70x140. For vil være lidt træt at at købe en i den str. Og snart skal skifte seng igen. Men tænker også det kan være nødvendigt da hun har det tryghedsbehov.

Hvad gjorde i?

Hende af min er lige blevet 8 år og skal først ha skiftes hendes ud nu... Men hun kan snildt bruge den længere.... Men har lovet hende en ny til hendes nye værelse

Anmeld

21. november 2013

serinasmor

Havanagila skriver:

Hej piger.

Hvad gjorde i?

Jeg ved det ikke for Serina er kun 4 ... Men hun har haft junioraeng siden hun blev 2 år og vi har ikke planer om at skifte foreløbig ... Jeg regner med at det bliver inden hun starter i skole ... Men der er også længe til endnu

Anmeld

21. november 2013

Chris86

Havanagila skriver:

Hej piger.

Hvad gjorde i?

Vi er sprunget fra tremmeseng (uden den ene side) til en køjeseng i voksen størrelse... Så den virker længe endnu...
Og når lillesøsteren er for stor til hendes tremmeseng, kan køjesengen deles i to...

Anmeld

21. november 2013

Mother-love

stjernehimmel skriver:

Hende af min er lige blevet 8 år og skal først ha skiftes hendes ud nu... Men hun kan snildt bruge den længere.... Men har lovet hende en ny til hendes nye værelse

Tak for dit svar. Og det er en 70x140?

Anmeld

21. november 2013

Mother-love

serinasmor skriver:

Jeg ved det ikke for Serina er kun 4 ... Men hun har haft junioraeng siden hun blev 2 år og vi har ikke planer om at skifte foreløbig ... Jeg regner med at det bliver inden hun starter i skole ... Men der er også længe til endnu

Og det er en 70x140 hun har?

Anmeld

21. november 2013

stjernehimmel

Havanagila skriver:

Tak for dit svar. Og det er en 70x140?

jepper en fra ikea :-)

Anmeld

21. november 2013

Mother-love

stjernehimmel skriver:

jepper en fra ikea :-)

Super. Så er det da det vi går efter

Anmeld

21. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har juniorseng som køjeseng og de er 6 år og 4 1/2 år, og de skal som minimum sove i den et par år endnu

Anmeld

21. november 2013

serinasmor

Havanagila skriver:

Og det er en 70x140 hun har?

Standard fra ikea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.