30+0 med prinsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
8 svar
4 synes godt om
21. november 2013

Michelle21

Årh så ramte jeg endnu en milepæl, hold op tiden går hurtigt nu, ja vi ramte jo 30+0 idag og nu der kun 10 uger!! til termin og det 70 dage, må ærligt indrømme jeg synes det begynder og komme tættere på.

Jeg synes maven er blevet mere rund måske ikke vokset så meget, men blevet mere rund. Men hvor jeg elsker den, vægten siger + 500 gram, så det skønt..

I får lige et billede :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Årh så ramte jeg endnu en milepæl, hold op tiden går hurtigt nu, ja vi ramte jo 30+0 idag og nu der kun 10 uger!! til termin og det 70 dage, må ærligt indrømme jeg synes det begynder og komme tættere på.

Jeg synes maven er blevet mere rund måske ikke vokset så meget, men blevet mere rund. Men hvor jeg elsker den, vægten siger + 500 gram, så det skønt..

Hvor har du bare en flot mave min søde ven, synes da bestemt den er blevet meget mere rund. den sidder så pænt på dig

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

Flot babymave 

Anmeld

21. november 2013

Kløver

Flot babyhule

Anmeld

21. november 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Hvor har du bare en flot mave min søde ven, synes da bestemt den er blevet meget mere rund. den sidder så pænt på dig

Årh tak søde du 

Anmeld

21. november 2013

Michelle21

Babymor1013 skriver:

Flot babymave 

Tusinde tak 

Anmeld

21. november 2013

Michelle21

Maja84 skriver:

Flot babyhule

Mange tak  

Anmeld

21. november 2013

asff

Michelle21 skriver:

Den er rigtig fin 

Anmeld

21. november 2013

Michelle21

asff skriver:

Den er rigtig fin 

mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.