øv, bliver lidt trist

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2013

Flødebollen

Muhmi skriver:

Det var da irriterende, jeg kan ikke engang slette det! Ville vise hvordan Rune og Silas' dåbskjole så ud i en tidligere tråd, men fortrød fordi jeg ikke kunne finde nogle gode billeder af dem tæt på... Hmmm 

Kan du ikke sende opskriften til mig privat

Det er denne :

http://cucinare.dk/flodeboller/

Jeg bruger dog ikke kakaofedt og jeg lader altid flødebollerne hvile i en time, når der er kommet skum på bundene.
Hvis du så har en stor gryde med chokolade, kan du faktisk vende flødebollerne med bunden i vejret og ned i chokoladen. Så tager du en gaffel og vender bollen om hurtigt og lader den dryppe af.

Som ham her:
http://www.youtube.com/watch?v=YFOEMOtf4t8

Ca. 20 min inde i indslaget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

Trekløver(:

Tror det handler lidt om hvor aktiv man er herinde, og har ikke noget at gøre med at dit/dine børn ikke er lige så dejlige, for SELVFØLGELIG er de da det!

Jeg har ikke rigtigt oprettet indlæg om hverken min graviditet, fødsel eller datter, det er i hvert tilfælde minimalt, så jeg er nok heller ikke særlig interessant herinde, men jeg kan lide at kigge med fra sidelinjen.

Nogle gange er det også som om, at hvis ingen har kommenteret et indlæg, så gør andre det heller ikke. Men hvis der pludselig er 2-3 stykker der har skrevet, så for andre også lyst til at kommentere.

Det er lidt som i den virkelige verden, hvor nogle er lidt mere populære end andre. Sådan ser jeg det i hvert tilfæde.

Men kan sagtens forstå dig, og følge hvad du mener. Du må bare ikke lægge for meget i det

Anmeld

21. november 2013

Glad Giraf

Anonym skriver:

150 visninger er da ikke så lidt synes jeg og 1 kommentar.
Men okay, sådan er det vel bare nogle gange.

Kender det... det er sjældent jeg viser min datter frem, men når jeg gør, får jeg heller ikk kommentarer...

Her inde er nogen populære og andre ikke... godt man har folk irl i stedet

Anmeld

21. november 2013

grinny

Forstår dig godt

Jeg lavede en tråd den anden dag da jeg havde været tiæ jordemoder, mange kiggede, ikke et eneste svar.

Sådan er det desværre bare

Anmeld

21. november 2013

BigHope13

Anonym skriver:

150 visninger er da ikke så lidt synes jeg og 1 kommentar.
Men okay, sådan er det vel bare nogle gange.

Ej det er også for dårligt så kan jeg godt forstå at man bliver skuffet. du skal ihvertfald have stort kram herfra og bliv du bare ved med at dele de billeder du har lyst til

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Tror det handler lidt om hvor aktiv man er herinde, og har ikke noget at gøre med at dit/dine børn ikke er lige så dejlige, for SELVFØLGELIG er de da det!

Jeg har ikke rigtigt oprettet indlæg om hverken min graviditet, fødsel eller datter, det er i hvert tilfælde minimalt, så jeg er nok heller ikke særlig interessant herinde, men jeg kan lide at kigge med fra sidelinjen.

Nogle gange er det også som om, at hvis ingen har kommenteret et indlæg, så gør andre det heller ikke. Men hvis der pludselig er 2-3 stykker der har skrevet, så for andre også lyst til at kommentere.

Det er lidt som i den virkelige verden, hvor nogle er lidt mere populære end andre. Sådan ser jeg det i hvert tilfæde.

Men kan sagtens forstå dig, og følge hvad du mener. Du må bare ikke lægge for meget i det

Det vigtigeste er også bare at jeg selv synes han er helt fantastksk.
Men det er rigtigt jeg er heller ikke den mest aktiveste og nol heller ikke særlig populær (:

Anmeld

21. november 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Det vigtigeste er også bare at jeg selv synes han er helt fantastksk.
Men det er rigtigt jeg er heller ikke den mest aktiveste og nol heller ikke særlig populær (:

Jamen selvfølgelig er din søn da fantastisk! OG lige så dejlig som de børn som bliver komplimenteret meget herinde. Men forstår 100% godt, at du mister lysten til at lægge billeder op, men jeg syntes bare du skal smide de billeder op du vil, og vise dit guld frem.

Heldigvis er det her ikke det 'virkelige' liv. Så pyt med om man er 'populær'.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.