Efteruddannelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
3 synes godt om
21. november 2013

Dinsen

Hejsa...

- Jeg er uddannet pædagog, og er faktisk glad for mig nuværende job, rigtig glad endda :-)

Men er i tvivl om, jeg kan forsætte efter sommerferien(selv om det ville være perfekt), går derefter med en tanke om, om jeg ska begynde at efteruddanne mig...
Vil gerne at det er inde for samme område, altså noget med mennesker..

Men er sådan i tvivl om hvad jeg skal finde på, har ikke en gym. uddannelse, men "kun" de HF fag som det krævede for at komme ind på pædagog uddannelsen

har du et forslag til hvad det evt kan være?? det ville være herligt :-)

Vh Dinsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

LinLin

Jeg drømte om at blive tegnsprogstolk, da jeg gerne ville arbejde med døve børn... Men jeg kom ind på pæd. Sem. I stedet (det var min anden prioritet, da jeg tænkte jeg så kunne arbejde med dem på den måde ) men jeg er endt i en multikulturel (har været der i fem år)

Jeg kunne stadig godt tænke mig at blive tegnsprogstolk, men har ikke lige undersøgt det nærmere, da jeg er rigtigt glad for mit arbejde (når det ikke stresser mig )

Anmeld

21. november 2013

Studerendemor

Dinsen skriver:

Hejsa...

- Jeg er uddannet pædagog, og er faktisk glad for mig nuværende job, rigtig glad endda :-)

Men er i tvivl om, jeg kan forsætte efter sommerferien(selv om det ville være perfekt), går derefter med en tanke om, om jeg ska begynde at efteruddanne mig...

Men er sådan i tvivl om hvad jeg skal finde på, har ikke en gym. uddannelse, men "kun" de HF fag som det krævede for at komme ind på pædagog uddannelsen

Vh Dinsen

Danmarks Pædagogiske Universitet har mange spændende kandidat uddannelser. Din pædagoguddannelse gælder som relevant bachelor. 

Anmeld

21. november 2013

MortilElias2010

Dinsen skriver:

Hejsa...

Vh Dinsen