terminsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
14 svar
2 synes godt om
21. november 2013

Anonym trådstarter

Godmorgen alle..

Hvor lang tid gik der fra i havde fået brevet til i skulle til scanning? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

Godmorgen alle..

2-3 uger

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

2-3 uger

så kan man da risikerer at det er efter uge 11?

Anmeld

21. november 2013

Bettina90

Anonym skriver:

Godmorgen alle..

Fik ikke noget brev med terminsscanning?  Der fik vi bare en henvisning fra lægen og skulle så selv ringe og bestille en tid

Anmeld

21. november 2013

justagirl

Anonym skriver:

så kan man da risikerer at det er efter uge 11?

ja? jeg var først til NF i uge 12/13

Anmeld

21. november 2013

SjeBets

Under en uge efter, jeg var så også 11 uger henne fandt vi ud af, da jeg fik min terminscanning, og 1½ uge efter kom jeg til en NF da det lige pludselig skulle gå stærkt.

Anmeld

21. november 2013

lineog4

Får alle en terminsscanning nu? Jeg fik terminsscanning med min store datter men det var først i uge 18 og var den eneste scanning i hele forløbet.

med de andre har jeg fået nakkefoldscanning som det første (ej snyd fik tryghedscanning med de to sidste)

Anmeld

21. november 2013

SjeBets

Får alle en terminsscanning nu? Jeg fik terminsscanning med min store datter men det var først i uge 18 og var den eneste scanning i hele forløbet.

med de andre har jeg fået nakkefoldscanning som det første (ej snyd fik tryghedscanning med de to sidste)

det tror jeg ikke, jeg fik den fordi jeg havde ingen anelse om hvornår jeg var blevet gravid da min mens var udeblevet nogle gange, så jeg fik taget en blodprøve fordi jeg kunne ikke teste positiv på en tissestav, og da den så var positiv, skulle der tænkes og besluttes, og da det blev besluttet at det skulle være. så skulle der jo en terminsdato på også.

Med de andre har jeg "kun" fået en scanning i alt, pr barn, og det var i uge 8-9 stykker for at tjekke for tvillinger da min familie overproducere dem, og ellers fik man ingen dengang med mindre man var over 35, men det er også over 10 år siden 

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

Bettina90 skriver:

Fik ikke noget brev med terminsscanning?  Der fik vi bare en henvisning fra lægen og skulle så selv ringe og bestille en tid

Okay. Min læge sagde, at vi ville få en indkaldelse. 

Anmeld

21. november 2013

Anonym trådstarter

justagirl skriver:

ja? jeg var først til NF i uge 12/13

Nå okay. Jeg har ikke helt styr på hvornår man skal til de forskellige ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.