Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hey piger. Jeg har fundet ud af at min kæreste ryger lidt hash. Kan det påvirke hans sæd. Vi prøver på at blive gravide.
Hey piger. Jeg har fundet ud af at min kæreste ryger lidt hash. Kan det påvirke hans sæd. Vi prøver på at blive gravide.
Jeg tror bestemt det vil være bedst hvis han holder op...hvad når baby kommer til verden, vil han så stadig ryge? Synes ikke det er noget at bringe en baby til verden i... og det undrer mig også at du lige har fundet ud af det...er det noget han har holdt skjult?
Wimmie skriver: Jeg tror bestemt det vil være bedst hvis han holder op...hvad når baby kommer til verden, vil han så stadig ryge? Synes ikke det er noget at bringe en baby til verden i... og det undrer mig også at du lige har fundet ud af det...er det noget han har holdt skjult?
Anonym skriver: Nej har opdaget det 2 gange før. Men ville bare høre om det gjorde sådan at hans sæd blev dårligt?
Nej har opdaget det 2 gange før. Men ville bare høre om det gjorde sådan at hans sæd blev dårligt?
Jeg ved det ikke 100% men man fraråder jo at stoppe med at ryge cigaretter hvis man vil forbedre chancerne for graviditet, så mon ikke også det gælder hash?
Krussedulle skriver: Ja, sædkvalitet forringes når man ryger hash!
Ja, sædkvalitet forringes når man ryger hash!
Anonym skriver: Ok. Så må han stoppe med det sammen
Ok. Så må han stoppe med det sammen
Det påvirker/skader på mange måder. Det der med folk siger hash ikke er skadeligt det er BS!
Jeg ville kræve at han stoppede og skulle være fri, hvis pb skulle startes.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128