Så fik vi prinsessens barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2013

MIWULA

B&J skriver:

ej hvor er den super fin.. kan godt forstå du er super glad for den

Ja og vi har købt den brugt og det kan man overhoved ikk se.. andet end hjulene self er lidt beskidte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

UnderStjernerne

MIWULA skriver:

Ja de er også mega fede sådan en havde vi til min søn.  Men i endte måske med en anden eller?

Ja, vi endte med at købe en Odder, da vi gerne vil kunne bruge søskendesæde i fremtiden  Sælgeren rådede os til at vælge Odder istedet fordi Emmaljunga vist ikke er "stærk" nok til det..

Anmeld

20. november 2013

MIWULA

UnderStjernerne skriver:

Ja, vi endte med at købe en Odder, da vi gerne vil kunne bruge søskendesæde i fremtiden  Sælgeren rådede os til at vælge Odder istedet fordi Emmaljunga vist ikke er "stærk" nok til det..

De er også rigtig flotte.. Ja det er også rigtigt det fik jeg også afvide men har bare valgt vores søn kan sidde i paraplyklapvogn eller stå på et ståbrat..

Anmeld

20. november 2013

B&J

MIWULA skriver:

Ja og vi har købt den brugt og det kan man overhoved ikk se.. andet end hjulene self er lidt beskidte..

nej det kan man godt nok ikke se overhoved troede faktisk den var ny fordi jeg gad ikke lige læse det hele fik nemlig først fri for en time siden

men flot det er den

Anmeld

20. november 2013

UnderStjernerne

MIWULA skriver:

De er også rigtig flotte.. Ja det er også rigtigt det fik jeg også afvide men har bare valgt vores søn kan sidde i paraplyklapvogn eller stå på et ståbrat..

Sådan kan man selvfølgelig også løse det  Havde vi nok også gjort hvis vi skulle betale for barnevogn selv.. Synes Oddervogne er VILDT dyre, men her ville svigermor gerne betale den 

Anmeld

20. november 2013

Momo

Ihh vi havde den samme til vores pige da hun brugte barnevogn. Synes bare det den fineste vogn. Savner da helt barnevogn gå turene når jeg ser din 

Anmeld

20. november 2013

MIWULA

UnderStjernerne skriver:

Sådan kan man selvfølgelig også løse det  Havde vi nok også gjort hvis vi skulle betale for barnevogn selv.. Synes Oddervogne er VILDT dyre, men her ville svigermor gerne betale den 

Ej hvor lækkert svigermor ville betale den. 

Anmeld

20. november 2013

MIWULA

Momo skriver:

Ihh vi havde den samme til vores pige da hun brugte barnevogn. Synes bare det den fineste vogn. Savner da helt barnevogn gå turene når jeg ser din 

Hihi kan jeg godt forstå. Er glad for at høre du har været så glad for din. 

Anmeld

21. november 2013

Clisolka

Hvor er den lækker! 

Anmeld

21. november 2013

Lotus86

Hvor er den super fin, den ser jo fuldstændig ny ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.