junior sengetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
12 svar
4 synes godt om
20. november 2013

Kay

vi har indtil nu brugt en "junior dyne" fra ikea... den har andre mål end de normale... nu har jeg fundet junior vinter dynen frem og vi har slet ikke noget betræk der passer... fordi det betræk vi har arvet har nogle vildt mærkelige mål... det ene af dem er helt kvadratisk 

så vi skal til at havde fundet noget sengetøj... 

hvad har i der hjemme... til hvilken pris og hvor er det købt??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Mettefpigen

Jeg har købt et sæt til 99 kr i Rema med en tiger på :-) Lukas elsker det ;-) resten har jeg arvet....
Men synes de har nogle pæne nogle i jysk..

Anmeld

20. november 2013

Kay

Mettefpigen skriver:

Jeg har købt et sæt til 99 kr i Rema med en tiger på :-) Lukas elsker det ;-) resten har jeg arvet....
Men synes de har nogle pæne nogle i jysk..

ja... kan også godt li dem i jysk  

Anmeld

20. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi har fra sebra, smallstuff og babytrold kan ikke lige huske prisen, men det er købt i ønskebørn og på babygaven.dk

Anmeld

20. november 2013

Kay

Dut-ugle skriver:

Vi har fra sebra, smallstuff og babytrold kan ikke lige huske prisen, men det er købt i ønskebørn og på babygaven.dk

og hvordan ser det så ud?  

Anmeld

20. november 2013

(august)

Vi har lidt af hvert både fra Jysk, Super Brugsen, BabySam…men primært hjemmesyet 

Anmeld

20. november 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Kay skriver:

og hvordan ser det så ud?  

Uhh der er meget forskelligt bla grøn med køer, blå med biler på en side og prikker på den anden, stribet på en side og stjerner på den anden, stjerner på begge sider med med forskellige farve åå hver side, hvid med firben og hvid med sommerfugle osv

Anmeld

20. november 2013

stjernehimmel

Føtex har også gode billige

Anmeld

20. november 2013

Kay

Kay skriver:

vi har indtil nu brugt en "junior dyne" fra ikea... den har andre mål end de normale... nu har jeg fundet junior vinter dynen frem og vi har slet ikke noget betræk der passer... fordi det betræk vi har arvet har nogle vildt mærkelige mål... det ene af dem er helt kvadratisk 

så vi skal til at havde fundet noget sengetøj... 

hvad har i der hjemme... til hvilken pris og hvor er det købt??? 

Nogen der vil vise billeder?

Anmeld

20. november 2013

GUSO

Vi har bla disse 3 sæt fra henholdsvis smallstuff, sebra og danefæ, de koster ca 330-350 kr pr sæt og er alle utroligt lækre
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.