Yurie skriver:
Godaften...
Den handler ikke lige om billeder, men om selve kameraet.
Jeg vil gerne gå i gang med at tage billeder, da jeg rejser fra Danmark(i kort periode) efter nytår, og vil gerne have et rigtigt kamera, men ikke de der små digitalkameraer, mere noget som det her http://www.pixmania.dk/spejlreflekskamera-fritid/c anon-eos-eos-60d-digitalkamera-slr-18-0-mpix-ef-s- 17-85-mm-is-objektiv-optisk-zoom-5-x-understottet- hukommelse-sd-sdxc-sdhc/08261626-a.html
Jeg elsker at bruge min fars. men jeg ikke forstand på dem og ved ikke hvad der vil være bedst som startkamera(heller ikke for dyrt)
er der nogen der kan hjælpe mig?? Give mig nogle forslag eller måske kender nogen der har et liggende, de ikke bruger.. 
Tak på forhånd.
Jeg er til Nikon

Jeg vil anbefale at du tager ud til en forhandler og prøver at holde de forskellige kameraer i hånden, så du kan føle hvilket du har det bedst med.
Jeg startede med et Nikon D3100 det minder om Canon 1100D, Som jeg var super glad for, men begyndte at savne nogle funktioner som autofokus i kamerahuset, det er ikke altid nok med kun at have autofokus i objektivet.
Hvor skal du hen og rejse?? Er det et sted med store flotte landskaber, rigt dyreliv osv. Så vil jeg sige at et objektiv der hedder 18-55mm ikke er nok, du skal have noget med mere zoom på.
Tag evt ud og snak med en fotoforhandler om hvad du har brug for, det koster ikke noget
Anmeld