Kamera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. november 2013

TNBC

Godaften...

Den handler ikke lige om billeder, men om selve kameraet.

Jeg vil gerne gå i gang med at tage billeder, da jeg rejser fra Danmark(i kort periode) efter nytår, og vil gerne have et rigtigt kamera, men ikke de der små digitalkameraer, mere noget som det her http://www.pixmania.dk/spejlreflekskamera-fritid/c anon-eos-eos-60d-digitalkamera-slr-18-0-mpix-ef-s- 17-85-mm-is-objektiv-optisk-zoom-5-x-understottet- hukommelse-sd-sdxc-sdhc/08261626-a.html
Jeg elsker at bruge min fars. men jeg ikke forstand på dem og ved ikke hvad der vil være bedst som startkamera(heller ikke for dyrt)

er der nogen der kan hjælpe mig?? Give mig nogle forslag eller måske kender nogen der har et liggende, de ikke bruger..

Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

Aabye

Yurie skriver:

Godaften...

Jeg vil gerne gå i gang med at tage billeder, da jeg rejser fra Danmark(i kort periode) efter nytår, og vil gerne have et rigtigt kamera, men ikke de der små digitalkameraer, mere noget som det her http://www.pixmania.dk/spejlreflekskamera-fritid/c anon-eos-eos-60d-digitalkamera-slr-18-0-mpix-ef-s- 17-85-mm-is-objektiv-optisk-zoom-5-x-understottet- hukommelse-sd-sdxc-sdhc/08261626-a.html
Jeg elsker at bruge min fars. men jeg ikke forstand på dem og ved ikke hvad der vil være bedst som startkamera(heller ikke for dyrt)

er der nogen der kan hjælpe mig?? Give mig nogle forslag eller måske kender nogen der har et liggende, de ikke bruger..

Tak på forhånd.

Jeg har et canon 550D og jeg er så sindsygt glad for det kamera.. Har nærmest et kærlighedsforhold til det :p

Det er utrolig nemt at bruge, og så tager det nogle helt kanon billeder.. 

Anmeld

20. november 2013

TNBC

Aabye skriver:

Jeg har et canon 550D og jeg er så sindsygt glad for det kamera.. Har nærmest et kærlighedsforhold til det :p

Det er utrolig nemt at bruge, og så tager det nogle helt kanon billeder.. 

jeg er også mest til canon. hva har du givet for det?

Anmeld

20. november 2013

Aabye

Yurie skriver:

jeg er også mest til canon. hva har du givet for det?

Tror jeg gav 4500 for det.. Det var så inkl ekstra batteri, ekstra hukommelses kort og et taske til den

Anmeld

20. november 2013

TNBC

Aabye skriver:

Tror jeg gav 4500 for det.. Det var så inkl ekstra batteri, ekstra hukommelses kort og et taske til den

uhh det har jeg så ikke lige råd til lige nu..

Anmeld

21. november 2013

Aabye

Yurie skriver:

uhh det har jeg så ikke lige råd til lige nu..

Jeg tror man kan finde det ret billigt brugt hvis man har lidt tid til at kigge efter det

Anmeld

21. november 2013

Morigen

Yurie skriver:

Godaften...

Tak på forhånd.

Jeg er til Nikon

Jeg vil anbefale at du tager ud til en forhandler og prøver at holde de forskellige kameraer i hånden, så du kan føle hvilket du har det bedst med.

Jeg startede med et Nikon D3100 det minder om Canon 1100D, Som jeg var super glad for, men begyndte at savne nogle funktioner som autofokus i kamerahuset, det er ikke altid nok med kun at have autofokus i objektivet.

Hvor skal du hen og rejse?? Er det et sted med store flotte landskaber, rigt dyreliv osv. Så vil jeg sige at et objektiv der hedder 18-55mm ikke er nok, du skal have noget med mere zoom på.

Tag evt ud og snak med en fotoforhandler om hvad du har brug for, det koster ikke noget

Anmeld

21. november 2013

Cbank

Jeg har et Sony Kamera. Super super let at anvende, da man kan installere det til at det er automatisk - hvis du forstår Pris ca. 5000 kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.