middagslur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
2 synes godt om
20. november 2013

morpåthurø

Hej

Hvor længe sover jeres små hoveder på ca. 2 år til middag?

Vores dreng er 2 år og 1½ måned og kan nemt sove 2½ time fra kl. 12-14.30, men vi har store problemer med at få ham til at sove om aftenen og derfor har vi tænkt om han sover for meget til middag.

Idag har han sovet 1 time og 45 minutter og jeg er spændt på om det hjælper.

/Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

modesty

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

Vores dreng er 2 år og 1½ måned og kan nemt sove 2½ time fra kl. 12-14.30, men vi har store problemer med at få ham til at sove om aftenen og derfor har vi tænkt om han sover for meget til middag.

/Louise

Min søn sover oftest halvanden time.

Anmeld

20. november 2013

Sitrani

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

/Louise

min Datter er 2,5 år.. Hun sover for det meste 2 timer.. Men kan også sove 3 engang imellem..

Mit råd til dig ville være at få hende puttet tidligere, så hun ikke nødvendigvis skal vækkes...?! Jeg går meget ind for ikke at vække børn, men derimod lægge dem tidligere... Så rykker du rytmen stille og roligt og de har derved nemmere ved at blive træt om aftenen, da kuren ligger lidt tidligere på dagen....

Anmeld

20. november 2013

morpåthurø

Sitrani skriver:

min Datter er 2,5 år.. Hun sover for det meste 2 timer.. Men kan også sove 3 engang imellem..

Mit råd til dig ville være at få hende puttet tidligere, så hun ikke nødvendigvis skal vækkes...?! Jeg går meget ind for ikke at vække børn, men derimod lægge dem tidligere... Så rykker du rytmen stille og roligt og de har derved nemmere ved at blive træt om aftenen, da kuren ligger lidt tidligere på dagen....

Det er også rigtigt.

jeg er heller ikke meget for at vække ham, men følte mig nødsaget til at gøre det idag for at se effekt til aften.

Synes bare næsten ikke han kan lægges til at sove før kl. 12, men kan jo selvfølgelig prøve

Tak for svar.

Anmeld

20. november 2013

morpåthurø

modesty skriver:

Min søn sover oftest halvanden time.

har også tænkt mig at prøve det med kun 1½ times søvn, men jeg er bare ikke så glad for at skulle vække, men det kan jo være nødvendigt

Sønnen her kan være 1½ time om at falde i søvn, men det hjælper så heller ikke på det at han har fundet ud af at komme ud af tremmesengen

Anmeld

20. november 2013

Mettefpigen

Lukas er 2, 2 år og sover 2 2, 5 timer i dp men herhjemme sover han sjældent til middag...

Anmeld

20. november 2013

StudPsyk

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

/Louise

Rose sover som regel cirka 1½ time til middag Og i weekenden springer hun nogen gange helt over.

Anmeld

20. november 2013

Aabye

LOUISEHOBRO skriver:

Hej

/Louise

Min dreng der bliver 3 i april sover lige omkring 2 timer til middag.. Nogen gange lidt mindre, andre gange lidt mere.. Det er alt afhængig af hvor aktive de har været i dagplejen.

Anmeld

20. november 2013

Fam. Madsen

min søn på 2½ sover mellem 2 og 3 timer han får lov og sove det han kan og har ikke de store problemer med at få ham til at sove til natten han kommer i seng ved 20 tiden og kommer en gang hvor han skal have noget vand.

Anmeld

20. november 2013

L&V

Her soves der som min 2timer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.