Forældreaften på herlev..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. november 2013

Monski

Findes de stadig? synes ikke jeg kan finde noget om det overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

M&J87

Det tror jeg ikke, de tilbyder en anden slags fødselsforberedelse nu, der er opbygget i 4 moduler.

Anmeld

20. november 2013

Monski

M&J87 skriver:

Det tror jeg ikke, de tilbyder en anden slags fødselsforberedelse nu, der er opbygget i 4 moduler.

Det er også det eneste jeg kan finde noget om .. Øv

Anmeld

20. november 2013

FrkZier

Monski skriver:

Findes de stadig? synes ikke jeg kan finde noget om det overhovedet.

det eneste jeg kan finde er dette :
http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Foedsels-+og+foraeldreforberedelse/En+familie+foedes/

men det virker umiddelbart som det er stort set det samme som de fortalte til forældreaftnerne - nu det jo ikke særlig længe siden jeg var der, så har det i frisk hukommelse

Jeg tror informationerne er rimelig ens, de har bare bygget det lidt anderledes op

Anmeld

22. november 2013

Monski

FrkZier skriver:

det eneste jeg kan finde er dette :
http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/Foedsels-+og+foraeldreforberedelse/En+familie+foedes/

men det virker umiddelbart som det er stort set det samme som de fortalte til forældreaftnerne - nu det jo ikke særlig længe siden jeg var der, så har det i frisk hukommelse

Jeg tror informationerne er rimelig ens, de har bare bygget det lidt anderledes op

Det er også det eneste jeg lige kan finde. Jeg har termin d. 16 januar, så vi kan højst sandsynligt ikke nå at følge nogle af forløbende da det ene er startet og det andet slutter for sent
.. synes også det er lidt meget at skulle afsted 4 aftener.
Kan bare huske at jeg synes det var meget rart sidste gang sådan lige at få de sidste detaljer beskrevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.