2,5 år og kommer ind hver nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.618 visninger
8 svar
1 synes godt om
20. november 2013

Sitrani

Jeg har en datter på 2,5 år (til jul) som i en længere periode er kommet ind til mig om natten.. Det har stået på i ca. 3 uger nu... Det gør mig egentlig ikke noget, for vil gerne give min datter den tryghed, når hun har brug for den, og indtil videre har vi også begge fået vores søvn..

Men nu har hun et par gange vågnet ved 2-3tiden om natten og været "frisk"...?! Hun vil ikke sove videre, eller ligge stille, og det er til at blive sindssyg af! I nat vågnede hun kl. 3 og var vågen til kl. 5, hvor hun så faldt i søvn ved sin far, og jeg stod op og skulle på arbejde... Det var en træls nat\morgen!

Hvad har I andre gjort mht. at jeres børn sover hos jer hver nat? Min datter har ellers aldrig gjort det, og vi putter hende i hendes egen seng hver nat ved samme tidspunkt.. Jeg er i tvivl om h ad jeg skal gøre? For synes ikke det er holdbart, hvis hun vågner midt om natten flere gange om ugen.. Hvor lang tid har jeres børn kommet ind til jer om natten? Og hvornår begyndte de at sove hele natten i deres egen seng igen? (er godt klar over at det selvfølgelig for det meste er i perioder)

Håber nogen kan komme med gode råd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2013

--Line..

Sitrani skriver:

Jeg har en datter på 2,5 år (til jul) som i en længere periode er kommet ind til mig om natten.. Det har stået på i ca. 3 uger nu... Det gør mig egentlig ikke noget, for vil gerne give min datter den tryghed, når hun har brug for den, og indtil videre har vi også begge fået vores søvn..

Men nu har hun et par gange vågnet ved 2-3tiden om natten og været "frisk"...?! Hun vil ikke sove videre, eller ligge stille, og det er til at blive sindssyg af! I nat vågnede hun kl. 3 og var vågen til kl. 5, hvor hun så faldt i søvn ved sin far, og jeg stod op og skulle på arbejde... Det var en træls nat\morgen!

Hvad har I andre gjort mht. at jeres børn sover hos jer hver nat? Min datter har ellers aldrig gjort det, og vi putter hende i hendes egen seng hver nat ved samme tidspunkt.. Jeg er i tvivl om h ad jeg skal gøre? For synes ikke det er holdbart, hvis hun vågner midt om natten flere gange om ugen.. Hvor lang tid har jeres børn kommet ind til jer om natten? Og hvornår begyndte de at sove hele natten i deres egen seng igen? (er godt klar over at det selvfølgelig for det meste er i perioder)

Håber nogen kan komme med gode råd!

Jeg gik ind til min mor og far om natten, til jeg var 10 og fik tv på værelset. Jeg havde en madras på gulvet.

Anmeld

20. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vores dreng har gjort det i 2 måneder og det er stoppet af sig selv.
Men kan hendes friskhed skyldes at hun sover for længe i dp/vs?

Anmeld

20. november 2013

Sitrani

mor:) skriver:

Vores dreng har gjort det i 2 måneder og det er stoppet af sig selv.
Men kan hendes friskhed skyldes at hun sover for længe i dp/vs?

Okay, så gir jeg det bare lidt tid

Jamen hun kommer i seng KL. 19.30 og sover fra KL. 12 og så alt mellem 1,5 og 3 timer i DP... Det synes jeg er okay.. Hun står for det meste op KL. 6-6.30 om morgenen.....

Anmeld

20. november 2013

Happiness

Mon det er en fase?? Her er det nøjagtig det samme. Her var den bare kun 23.00 igår da han kom ind. Er sååååå træt, man sover jo ikke lige så godt med en tumling der tumler i sengen

Jeg tænker at min søn ihvertfald har brug for trygheden i øjeblikket, så han får lov til det. Han har ellers aldrig rigtigt gidet og ligge i vores seng, men bliver drøn ulykkelig hvis vi prøver at ligge ham tilbage i hans seng. Så vi "holder ud" og håber på det snart er overstået Tror det har været en uges tid nu. Han er 2 år og 4 måneder.

Anmeld

20. november 2013

Mettefpigen

Jeg ved desværre ikke hvad du skal gøre... her er Lukas 2, 2 måneder og han kommer også ind til mig om natten... her sover han bare somrene udemærket... men ved han har brug for trygheden da han har væske i ørene, og faderen og jeg flyttede fra hinanden i marts....

Anmeld

20. november 2013

misslea

--Line.. skriver:

Jeg gik ind til min mor og far om natten, til jeg var 10 og fik tv på værelset. Jeg havde en madras på gulvet.

Min datter er lige blevet 3 år, og hun kommer også indtil os stort set hver nat!! Det har hun gjort siden hun var knap to år!!!

Det gør os ikke noget - vi synes faktisk det er ret hyggeligt! Klokken er mellem 02-05 når hun vågner og vil ind til os! Men hun sover til gengæld med det samme hun rammer puden i vores seng... der har aldrig været vågne perioder om natten.... (ellers ville jeg da også blive bims... heheh)

Når hun er vågen der om natten - hvad gør I så? "undeerholder" I hende?? Tænker at det helst skal være dødsygt at vågne om natten... heheh

mange hilsner fra Lea

Anmeld

20. november 2013

Sitrani

Happiness skriver:

Mon det er en fase?? Her er det nøjagtig det samme. Her var den bare kun 23.00 igår da han kom ind. Er sååååå træt, man sover jo ikke lige så godt med en tumling der tumler i sengen

Jeg tænker at min søn ihvertfald har brug for trygheden i øjeblikket, så han får lov til det. Han har ellers aldrig rigtigt gidet og ligge i vores seng, men bliver drøn ulykkelig hvis vi prøver at ligge ham tilbage i hans seng. Så vi "holder ud" og håber på det snart er overstået Tror det har været en uges tid nu. Han er 2 år og 4 måneder.

ja det lyder jo som min datter. Jeg lader hende også bare komme og putte - hun bliver nemlig også dybt ulykkelig hvis jeg prøver at lægge hende ind i hendes seng igen... Tak for svar, rart at vide at der er andre i nøjagtig samme båd

Anmeld

20. november 2013

Sitrani

misslea skriver:

Min datter er lige blevet 3 år, og hun kommer også indtil os stort set hver nat!! Det har hun gjort siden hun var knap to år!!!

Det gør os ikke noget - vi synes faktisk det er ret hyggeligt! Klokken er mellem 02-05 når hun vågner og vil ind til os! Men hun sover til gengæld med det samme hun rammer puden i vores seng... der har aldrig været vågne perioder om natten.... (ellers ville jeg da også blive bims... heheh)

Når hun er vågen der om natten - hvad gør I så? "undeerholder" I hende?? Tænker at det helst skal være dødsygt at vågne om natten... heheh

mange hilsner fra Lea

Jeg synes også det er hyggeligt, bortset fra at jeg skal ned og hente hendes dyne og pude.. Det er knap så fedt... Men ellers ja..

Nej vi underholder hende selvfølgelig ikke.... Hehe... Hun ko.mer ind, jeg går ned og henter dyne, putter hende ved mig, og ligger mig til at sove.. nOgle nætter starter hun så med at prikke til mig osv. Først ignorere jeg hende, men så siger jeg at hun skal sgoppe og ligge sig til at sove nu!!! Hun får ikke nogen samtale igang eller noget.. Jeg er rimelig afvisende på det punkt... Men nogle gange nu har hun bare ikke gidet lægge sig til at sove Det er så irriterende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.