Jeg har en datter på 2,5 år (til jul) som i en længere periode er kommet ind til mig om natten.. Det har stået på i ca. 3 uger nu... Det gør mig egentlig ikke noget, for vil gerne give min datter den tryghed, når hun har brug for den, og indtil videre har vi også begge fået vores søvn..
Men nu har hun et par gange vågnet ved 2-3tiden om natten og været "frisk"...?! Hun vil ikke sove videre, eller ligge stille, og det er til at blive sindssyg af! I nat vågnede hun kl. 3 og var vågen til kl. 5, hvor hun så faldt i søvn ved sin far, og jeg stod op og skulle på arbejde... Det var en træls nat\morgen! 
Hvad har I andre gjort mht. at jeres børn sover hos jer hver nat? Min datter har ellers aldrig gjort det, og vi putter hende i hendes egen seng hver nat ved samme tidspunkt.. Jeg er i tvivl om h ad jeg skal gøre? For synes ikke det er holdbart, hvis hun vågner midt om natten flere gange om ugen.. Hvor lang tid har jeres børn kommet ind til jer om natten? Og hvornår begyndte de at sove hele natten i deres egen seng igen?
(er godt klar over at det selvfølgelig for det meste er i perioder)
Håber nogen kan komme med gode råd! 
Anmeld